2012. augusztus 15., szerda

Gombás tojással-sonkával és sonkával-"mindent bele" rántottával göngyölt csirkemell krumplipürével




Gombás-tojással, sonkával göngyölt csirkemell






a "mindent bele" rántottával göngyölt csirkemell






Vacsorára húsétellel próbálkoztam, mert a cukkinit mindenki mereven elutasította. Ez mindenkinek bejött:)!!


1 db gombás-tojásos-sonkás, és 4 db sonkás-gazdag tojásos töltelékű göngyölt csirkemellet készítettem. Íme képekben:













a "kinyitott", sózott, klopfolt csirkemell filékre 4-4 szelet sonkát fektettem








kevés olajon hagymával (1 db felaprítva), piros lecsó paprika (2 db) és hegyes erős paprikával (3/4 db, mindkettő apró kockákra vágva), erdélyi szalonnával (5 szelet, kb. 8 cm hosszú, 0,5 cm széles, nagyon vékonyra szeletelve), kolbásszal (kb. 10 cm-es darab, hosszában kettévágva és vékonyan szeletelve), csíkokra vágott fokhagymás karajjal (6 szelet vékony csíkokra vágva), kevés szárított petrezselyemzölddel (1 kávéskanál) és 5 db tojással (S-es, kevés sóval elhabart ) lágy rántottát készítettem








2 db nagy  gombát hajszál vékonyan felszeletelve pici olajon kevés sóval és őrölt borssal lepirítottam, felét kiszedtem a gombás göngyöleg fóliájára, a maradékra 1 db (csipet sóval) elhabart tojást  öntöttem







 4 sonkával bélelt húsra került a mindent bele rántottás töltelék







egyre a gombás tojásos töltelék







 mindkét fajtát felgöngyöltem, fóliába csavartam, és sütőpapírral bélelt tepsibe sorakoztattam












220 fokra előmelegített sütőben 30 percig sütöttem. Amíg a sütő felmelegedett megpucoltam a krumplit, megmostam, összevágtam, és zepter módszerrel megfőztem. 30 perc elteltével a sütőt kikapcsoltam, a húst még pihenni hagytam pár percig, aztán felszeleteltem, és tálaltam a közben kikevert krumplipürével. (A megfőtt krumplihoz margarint, tejet és tejfölt adtam, úgy kevertem habosra.)






Gombás-tojással, sonkával göngyölt csirkemell






a "mindent bele" rántottával göngyölt csirkemell


4 megjegyzés:

  1. El is hiszem, hogy ez mindenkinek jobban bejött! :))) Nagyon guszta!! A képek láttán csorog a nyálam. :)

    VálaszTörlés
  2. Ez kínzás a diétámnak:) Bár csirkemellet ehetek, de erdélyi szalonna nélkül, s krumplipüre nélkül:)

    VálaszTörlés
  3. Köszi Lányok :)! Nemcsak mutatós, de finom és egyszerű is. Elejétől a végéig kb. 1 óra alatt kész volt a vacsi.

    VálaszTörlés