2012. augusztus 17., péntek

Saláta vacsorára










Legnagyobbikom kibökte ma este, hogy legszívesebben egy olyan salátát vacsorázna, amiben van sajt és főtt tojás is. Nekem is tetszett az ötlet, bár nem volt itthon levél-salátám, csak kígyóuborka, lilahagyma, lecsó és hegyes erős paprika, paradicsom. Abban maradtunk, hogy ezekből is jó lesz a saláta, ezért gyorsan megmostam és összevágtam a hozzávalókat: 1 kígyóuborkát, 2 lilahagymát, 5-6 nagyobb lecsópaprikát, 1 nagy hegyes erős paprikát, és 10 db Szüleim kertjéből származó napérlelte paradicsomot. Tettem bele még kockára vágtott trappista sajtot 4 db kb.10*10*1 cm-es szeletből, 4 db kemény tojást nem túl apróra vágva, és kb. 5 dkg krakkói sonkát csíkokra vágva. Amíg én ezeket összevágtam Legnagyobbikom Barátnője megcsinálta az öntetet, ugyanannyi majonéz és tejföl, kevés mustár, só, bors, chilipor fokhagyma granulátum felhasznlásával. Egy jó nagy tál saláta lett, de az utolsó falatig elfogyott, annyira ízlett mindenkinek. Érdemes kipróbálni :)!









3 megjegyzés:

  1. Jó ízlése van, hogy ilyet kért. Nagyon finom lehet!:)

    VálaszTörlés
  2. Hasonlót én is szoktam készíteni:)

    VálaszTörlés
  3. Ugye milyen jó néha egy kis saláta... Nagyon guszta! Én ezt vittem magammal tegnap ebédre.

    VálaszTörlés