2012. augusztus 21., kedd

Hosszú hétvége


Hát eltelt ez a hosszú hétvége is. Esemény nélkül, sok pihenéssel. Nem csináltunk semmi különöset és  nem mentünk sehová ebben a melegben.  Az ünnepi tűzijátékot is - ami gyönyörű volt!!! -   csak Legkisebbikem szobájának ablakából néztük végig Párommal. Már évek óta onnan nézzük, nem veszünk részt a tolongásban a Tisza parton. A gyerekek azért nem voltak olyan visszahúzódók, mint mi "öregek".  Mindegyikük baráti körrel ünnepelt, és Ők a tüzijátékot is a helyszínen nézték végig. Én a blogomat alakítgattam, de főzésről most nem született bejegyzés. Persze azért vasárnap és hétfőn is főztünk, sőt még ettünk is :), csak most csupa olyan étel készült, ami már többször is szerepel a blogon, ezért most blogbejegyzés mentes hétvégét tartottam. Vasárnap Középsőm megint meglepett. Kora reggel kiment a piacra, bevásárolt egy csomó húst (pulykanyakat és csirke farhátat), és mire lejöttem reggel, már főzte a finom húslevest. Még a fasirt sütésében is segített, úgyhogy nekem csak a töltött paprikát és a petrezselymes krumplit kellett megfőznöm. Hétfőn aki levest kért, az csülkös bablevest, vagy Középsőm húslevesét választhatta. Második fogásnak Mama felolvasztott kapirgálós csirkéből főztem pörköltet, tésztával.




Az ünnep alkalmából hoztam két zenét, az egyiket az István a királyból - bár ez nem éppen az ünnepről szól :)








a másikat a Honfoglalásból










1 megjegyzés:

  1. Akkor kellemesen kikapcsolódtál. Ilyen is kell néha feltöltődni! A főzés-sütés néha engem annyira megnyugtat. Kivéve ha nem olyan süteményt vagy tortát csinálok amit nagyon akarom hogy sikerüljön!:-))

    VálaszTörlés