2012. augusztus 17., péntek

Hurka-kolbász






 Ma reggel megláttam Hobbychefnél, hogy hurkát kolbászt készített, hát én úgy megkívántam, mint egy várandós kismama. Azonnal elhatároztam, hogy ha lesz a hentesnél veszek és ma az lesz az ebéd. Szerencsére kaptam, így amikor a vásárlásból hazaértünk azonnal tepsire sorakoztattam a hurkát kolbászt, hegyes késsel mindkét oldalát megszurkáltam, hogy ne durranjon ki, aztán irány a sütő. Gyorsan pucoltam még 10 nagyobb krumplit felszeleteltem,  sertéssült fűszeremmel, és kis sóval fűszereztem, pici olajjal meglocsoltam, és azt is a sütőbe raktam (persze mindkét tepsit kibéleletem sütőpapírral, mert utálom a tepsi súrolást!). Kb. 1 óra alatt isteni ebédünk lett. Senki nem szidott a kívánósságom miatt...












Holnapra csülkös bablevest és túrógombócot tervezek, már mindent beszereztem hozzá, mert Apa már régóta vágyik egy kis túrógombócra, ahhoz meg kell egy rendes, tartalmas leves.

1 megjegyzés: