2012. augusztus 30., csütörtök

Ma is skype-oltunk






Ma is Skype-oltunk a kis Drágáinkkal, de csak Tomikáról sikerült aránylag jó képet készítenem. Olyan édes volt a kis Drágám, hogy elmondhatatlan!! Új "játékot" kapott, kártyákat közlekedési táblákkal. A kicsikém már jó ideje kívülről fújja szinte az összes magyar közlekedési táblát. Egyik autós játékában ugyanis volt jó néhány kis tábla, azokat nagyon szerette, aztán kerestem a neten mindenféle kresz-táblákat, kinyomtattam, és azokat is rendszeresen megnézegettük, megbeszéltünk skype-on, még a tavasszal. Most viszont nagyon profi kresz-táblás kártyákat kapott, azt mutogatta boldogan. És kérdezgette amit még nem ismert: "mama, ez mit jelent?" Aztán nagyon figyelte, amit mondtam, és Ő is elmondta a saját szavaival. Utána még elmesélte, hogy Ádámka már egyedül áll, és azon lelkendezett, hogy milyen ügyes. Annyira jó vele beszélgetni, Ádámkának meg énekelni, és egyáltalán látni ahogy napról napra ügyesebbek, okosabbak!! Imádom Őket. Nyugodtan mondhatom, hogy Unokafüggő lettem, mióta világra jöttek :). A napom fénypontja, amikor legalább Skype-on láthatom Őket!! De a legeslegeslegjobb az volt, amikor itt volt Tomika, átölelt, hozzám bújt, megpuszilt, és azt mondta: "Szeretlek mama"!




2 megjegyzés:

  1. Milyen hasznos ajándékot kapott Tomika. Jó, hogy már ilyen korán megtanulja a táblákat. Később könnyebb dolga lesz! Nagyon helyes!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is nagyon jó! És az méginkább, jó, hogy ilyen érdeklődő, és mindent megjegyez. Szerintem nem sok 3 éves gyerek tudja az összes zöldséget, gyümölcsöt, fűszernövényeket, kresztáblákat, állatokat, formákat, nagy részét angolul is, pedig Ő már 3 évesen ilyeneket tudott! Mérhetetlenül büszke vagyok az okos kis Unokámra :)!

    VálaszTörlés