2011. március 22., kedd

Cukkinis-kolbászos "szósz"-os tészta



A család nem mindegyik tagja rajong a spenótért, Férjem és legkisebbik Fiam utálják, ezért kellett másik mártást is készíteni a tésztához. A piros "szósz" cukkinivel, kolbásszal, paradicsomlével és olasz fűszerekkel készült.

Hozzávalók:

  • 2 fej hagyma

  • 3 gerezd fokhagyma

  • 2-3 evőkanál olaj

  • 3 db (85-90 dkg) cukkini 

  • 10 dkg csabai lángolt kolbász

  • 1-2 fehér kanál csípős fűszerpaprika

  • 4 dl 100 %-os paradicsomlé

  • 2-3 dl víz

  • 1,5 fehér kanál ételízesítő

  • 1-1 teáskanál szárított oregano és bazsalikom

  • néhány csepp édesítőszer
A hagymát és fokhagymát egészen apróra vágtam, kevés olajon megdinszteltem. Ráraktam a hosszában négyfelé vágott, majd felszeletelt cukkinit, megszórtam ételízesítővel. Néhány percig dinszteltem. Megszórtam  fűszerpaprikával, felöntöttem paradicsomlével és vízzel, beleraktam az oregánót és bazsalikomot, néhány csepp édesítőszert, végül a lebőrözött, hosszában kettévágott, majd felszeletelt kolbászt. Fedő alatt puhára pároltam, főtt tésztával és reszelt sajttal tálaltam. Nagyon finom volt ez is. 





Cukkinis-kolbászos "szósz"

1 megjegyzés:

  1. Ezt az én kisebbikem nagyon díjazni.Viszem a recit, annyira guszta!:-)

    VálaszTörlés