2011. augusztus 16., kedd

Bosszankodom:(

Az utóbbi napokban bárhogy is figyeltem, nem jelent meg egyetlen bejegyzésem sem a gasztro.blog.hu gyűjtőoldalon. Ezért néhány napos eltérésekkel 3  rövid bejegyzést hagytam az újaknak szánt regisztrációs felületen, amelyekre ma választ kaptam Gabojszától, amit most közzéteszek:

Kedves Mária,
Tudom, hogy elégedetlen vagy a frissülés elmaradása, illetve friss bejegyzéseid meg nem jelenése miatt, de nem tudok mit tenni. Többször írtam a programozónak , legutóbb ezt a levelet kaptam válasznak, engedd meg, hogy idemásoljam Neked:
"Nagyon sajnálom a reklamálókat, bár nem értem miért és milyen alapon reklamálnak... Nincs sehol leírva, hogy nekünk kötelezően nyújtani kellene ezt a szolgáltatást, hogy a gasztro.blog.hu-n a félvilág gasztrobjegyzései megjelennek. Ez egy igencsak erőforrás-igényes dolog, hogy gyakorlatilag 3000 blogot folyamatosan pásztázzunk vajon van-e új bejegyzés, mindezt úgy, hogy semmilyen előnyünk nem származik belőle, pusztán jófejségből csináljuk.

Legutóbb írtam, hogy admin átállás van, 6 srác dolgozik rajta 4 hónapja, az utóbbi 3 hétben szombat-vasárnap is dolgoztak, 21 napja nem volt szabadnapjuk, napi 12-13 órában dolgoznak, ahogy én is.  Minden  userünk megérti, hogy átállás van, vannak funkciók, amik épp nem vagy nehezen működnek. Tisztelettel szépen kérlek, hogy értsd meg és fogadd el, mert ez van, nem tudok ellene tenni, amint lesz pár szabdóránk után fogunk nézni mi a gond."
Sajnos nem vagy egyedül ezzel a gonddal, hidd el, sok időm megy el az ilyesfajta levelek megválaszolásával, pedig ez idő alatt mást is tudnék csinálni:-)
Köszönöm a megértésed, Gabojsza

Először is szeretném megköszönni Gabojszának a hosszú, mindenre kiterjedő válaszát. Megértem én, hogy átállás van, csak furcsának találom, hogy éppen  most.

Aztán szeretnék a kedves programozó kollégának néhány szót írni. Lehet, hogy neki nem fontos az, hogy a blogok frissülése rendszeresen megjelenjen, de nekem fontos lenne, - és gondolom nem vagyok ezzel egyedül. Mégpedig azért lenne fontos és azért kellemetlen az elmaradás, mert épp most van a Goldenblog verseny, aminek kapcsán fontos lenne, hogy ne csak a régi, jól bejáratott blogokat láthassák a kedves látogatók, hanem  azokat az újakat is, amelyek még nincsenek annyira a köztudatban.  Hamarabb rátalálhat a fiatalabb blogokra a kedves nézelődő, ha szép képekkel, érdekes leírásokkal találkozhat például a Gasztro gyűjtőblogban is, így esetleg a fiatalabb blogoknak is lenne némi esélye néhány szavazatra. 

Biztos másokat is foglalkoztat a kérdés, hogy miért éppen a Goldenblog verseny alatt vannak ilyen fennakadások. Az előtte lévő hetekben - bár az átállás 4 hónapja tart - nagyjából minden rendben volt. Na mindegy, ez már úgyis veszett fejsze nyele. 



Gabojsza bocsi, nem akadékoskodni akartam, csak sajnálom, hogy az utóbbi napokban nem tudott megjelenni egy munkám sem.  A programozó kolléga is biztosan sajnálná, ha a munkája nem jutna el azokhoz, akiknek szánta.  Az lett volna az igazi, ha a kolléga levele nyílt levélként jelent volna meg a gasztro oldalán, hogy mindenki lássa mit gondol.  Örüljünk, ha megjelenhetünk és milyen alapon reklamálunk,  ha nem, hisz nincs az sehol leírva, hogy a fél világ gasztro bejegyzéseit meg kell jelentetni.

Lehet, hogy ezzel a bejegyzéssel végképp elvágom magam a Gastro-nál és végleg eltűnök a gyűjtőről, de a programozó kolléga hozzáállását olyan bosszantónak találtam, hogy le kellett írom ezeket a gondolatokat. 

7 megjegyzés:

  1. Én erre az oldalra talán 1 hete jelentkeztem és már láttam, hogy fent vagyok, de őszintén szólva azt nem is néztem, hogy a receptjeim megjelennek-e. Ne bosszankodj, lehet, hogy csak átmeneti problémáik vannak, meg a nyári szabadságok, ilyesmik. Szerintem meg fogják oldani, ha már ilyen sokan jeleztek feléjük.

    VálaszTörlés
  2. A nyílt levél mint minimum, korrekt lenne!

    VálaszTörlés
  3. Én meg azóta próbálok bekerülni a Gasztrobox oldalra, amióta megnyitottam a blogomat... Sikertelenül:( Kértem segítséget, de semmi nem történt. És a hiba az ő "készülékükben" van.
    Már meg se nézem... A logójukat azért kitettem.

    VálaszTörlés
  4. Trollanyu - túl vagyok rajta, bár a bejegyzés az első változat óta jelentősen szelídült.

    Vicuska - valóban úgy lenne tisztességes, ha mindenki láthatná (de most már láthatja) a hozzáállást.

    Roza - én biztos nem hagynám őket békén.Előbb utóbb csak történne változás.
    Viszont ma a www.gasztroblogok.hu oldalról kaptam egy levelet, hogy tegyem ki a linkjüket. Rámentem az oldalra és ott Te is rajta vagy, és én is, és szerintem minden magyar gasztroblog. Aki kiteszi a linket a blogján, azt kiemelik. Olyan jó, hogy nemcsak bosszúság éri az embert, de öröm is :)!!

    VálaszTörlés
  5. Gondolatolvasó vagy! Mármint a reklamáció említésével.... Szerintem is problémás a szituáció. Van aki, gasztroblog gyűjtő nélkül is idetalál!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Ne bosszankodj, az új gyűjtőblogon már fent vagy kérés nélkül is:-)

    http://www.gasztroblogok.hu/index.php?rowstart=140

    VálaszTörlés
  7. Köszi Latsia! Tudom. E-mailben kerestek meg, hogy vegyek részt a linkcsere programban, természetesen örömmel tettem ki a linkjüket a blogra, miután körülnéztem az oldalon :)

    VálaszTörlés