2011. augusztus 8., hétfő

Vacsora pontyból és pangasiusból.



Ma egy kb. másfél kilós pontyból és 1 kg pangasiusból készítettem vacsorát.  A pontyot kifiléztem, gerincéből, fejéből hal alaplevet főztem, majd a bőréig beirdalt pontyszeleteket belefőztem. Kissé csípős, nagyon finom filézett ponty hallé lett. 




A második fogáshoz a 3 pangasiusfilét felengedés után leöblítettem, 3 nagyobb darabra vágtam, és mindegyik darabot meghintettem sóval, citromborssal és fokhagyma granulátummal, így hagytam állni kb. 20 percig - fél óráig, utána a darabokat legalább háromszor megforgattam paprikás finomlisztben, és forró olajban, először közepes, majd erős tűznél szép világosbarnára, ropogós kérgűre sütöttem. Sültkrumplival, majonézzel tálaltam.





Filézett ponty hallé





Paprikás lisztben sütött fűszeres pangasius

2 megjegyzés:

  1. A hal a gyengém:) Imádom minden fajtáját minden formában:))

    VálaszTörlés
  2. Legnagyobbikom van így. Most is elsősorban az Ő kedvéért készült halas vacsora, mert épp beteg a lelkem :(. Végül is mindenkinek "bejött" :)

    VálaszTörlés