2011. augusztus 24., szerda

Goldenblog 2011 Gasztroblog kategória közönségszavazat

Végre, rengeteg várakozás után megjelent a Goldenblog 2011 Gasztroblog kategória közönségszavazatainak végeredménye.  Legnagyobb örömömre a 164 magyar nyelvű induló között - másik öt bloggal megosztva - 90. helyezést értem el, 13 szavazattal.
Köszönöm mindenkinek, aki rám szavazott :D:D:D!  

Egyúttal minden résztvevő bloggernek szeretettel gratulálok az elért helyezéséhez.








A kép a kepguru.hu oldalról származik

16 megjegyzés:

  1. Gratulálok az eredményedhez!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok én is a helyezésedhez:)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Én voltam, (már megint duplázott a rendszer)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Petra és Kati, köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Mária!
    Ne haragudj,hogy nem vettem részt a szavazásban,de legközelebb bepótolom.
    Kicsit késve vettem észre,hogy miről van szó!!!!

    VálaszTörlés
  7. Kedves Mellissina2. Á, dehogy, eszemben sincs haragudni! Így is madarat lehetett volna velem fogatni, úgy örültem a 90. helynek :D !! Életem első ilyen megmérettetésén a középmezőny végén végeztem, és ez is nagyon boldoggá tett.

    VálaszTörlés
  8. Akkor jó,az a lényeg,hogy boldog vagy!!!! Gratulálok!

    VálaszTörlés