2011. augusztus 19., péntek

Grillcsirke kefires-majonézes salátával







A gyerekek vasárnap reggel elmennek egy hétre nyaralni, egy kedves ismerősünk balatoni házába, mindketten viszik barátnőjüket is, úgyhogy a jövő héten Apával kettesben leszünk, mint a régi szép időkben :D. Már idejét sem tudom, mikor volt ilyen, mert a háromból kettő, de legalább egy mindig itt sertepertélt körülöttünk, aztán jöttek a barátnők, feleség, unokák, úgyhogy egyre csak szaporodott körülöttünk a létszám, aminek természetesen nagyon örültünk. Furcsa lesz most ez az egy hét, tényleg "csak kettesben" :).


Ahogy az lenni szokott, nyaralás előtt összeírtuk, hogy mi kell még, nehogy valami elmaradjon, és kisebb bevásárlást tartottunk ma, amivel jól elment a délelőtt. De nem halaszthattuk holnapra, mert holnap ugye minden zárva lesz az augusztus 20-i ünnep miatt. Legkisebbikem a Tesco-ban kiszúrta a grillcsirkét, és elkezdett duruzsolni, hogy "Anyaa... vegyünk grillcsirkét, akkor neked is kevesebb dolgod lesz,  ma legalább  nem kell főzni".  Ilyen jó ötletet nem szabad visszautasítani, főleg, hogy még egy csomó ruha vár vasalásra, hát kaptam az ötleten és vettünk két grillcsirkét. Ahogy hazaértünk, már megint kopogott a szemem az éhségtől, gyorsan elpakoltuk a vásároltakat, és nekiestem salátát készíteni, hogy mielőbb tudjunk enni. Ma 1 fej hűs jégsalátából, fél kígyóuborkából, 2 piros húsú paprikából, 2 paradicsomból, és 4 szál újhagymából dobtam össze a salátát. Az öntethez pedig 5 evőkanál univer majonézt, 1 nagy poharas kefir felét, fél citrom levét, kevés sót, borsot és csiliport használtam fel. A hűvös zöldségek a hideg öntettel, és a még meleg csirke éppen jól kiegészítették egymást. Mindenkinek jutott fél csirke, de én az enyémnek "csak" a mellehúsát bírtam megenni, két tányér salátával, a többi húst Apa gyűrte le. Így vacsorára kettőnknek megmaradt az Ő fél csirkéje, remélem legalábbis, hogy Ő is megosztja velem az Övét :)!







Grillcsirke kefires-majonézes salátával




9 megjegyzés:

  1. Finom salátát kevertél hozzá! Kellemes édes kettest. ;D

    VálaszTörlés
  2. Ilyen lehetőséget nem szabad kihagyni:) A saláta nagyon finom lehet. Aztán élvezzétek a pihenést kettesben a férjeddel:)

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon guszta. Kellemes "édes kettes"-t!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Petra, Trollanyu és Hobbychef - köszönöm!
    Igyekszünk :)

    VálaszTörlés
  5. Ahogy ránéztem a képre, megint az volt az első szavam: Ó ez nagyon finom ! Nagyon guszta!

    VálaszTörlés
  6. Marika,finom ,könnyű vacsora,nagyon szeretném:-)Kellemes időtöltést kettesben:-)Jó a gyermekeidnek,kiváló időt mond jövőhétre is:-)

    VálaszTörlés
  7. Szeretem az ilyen salátákat. Gusztusos!

    VálaszTörlés
  8. Maria, megint mindenféle csodát műveltél, hogy kicsit hanyagoltam a blogolást...:)
    Váo... kettecskén?:) Tessék kihasználni:))
    Kellemes hétvégét!

    VálaszTörlés
  9. Kedves Éva, Ditta, Mónika és Roza! Köszönöm a kedves hozzászólásokat, és a jókívánságokat is. Én is kellemes hétvégét kívánok mindannyiotoknak!

    VálaszTörlés