2011. augusztus 24., szerda

Őszibarack saláta









Tudom, hogy egy egyszerű őszibarack saláta összedobása nem a gasztronómia csúcsa, de szerintem az összes gyümölcssaláta  gyönyörűséges, a róluk készült képeket kedvcsinálónak szánom olyanoknak, akik hadilábon állnak a gyümölcsfogyasztással. Ha valaki ezeket a képeket megnézi, biztos intenzíven beindul a nyálelválasztása :)!
Ma reggelire "csak" őszibarackból készítettem a gyümölcssalátát, de ez olyan finom volt, hogy az valami hihetetlen. Férjem szerint az őszibarack a gyümölcsök királya :). Ez a sárga húsú, magvaváló fajta pedig különösen zamatos. Hozzávalók 2 személyre: 7 db nagy, érett, lédús barack, fél citrom leve, méz, és kész :D. Isteni!!




7 megjegyzés:

  1. Imádom a gyümölcssalátáidat bármilyen összeállításban. :))))

    VálaszTörlés
  2. Annyit ácsingóztam már a gyümölcssalátáid fölött, hogy most vettem én is barackot meg banánt de csak natúr bepuszíltam! Azért nagyon guszta a salátád ! Egészségünkre!

    VálaszTörlés
  3. Mindegyik gyümölcssalátád nagyon guszta, roppant egészséges. Egészségetekre!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm kedves Petra!

    Éva - váljék egészségedre. Örülök, ha meghozta a kedved a gyümölcsökhöz :D!

    Mrita - Köszönöm:) és köszönjük!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon guszták a salátáid, nálunk nincs idő salátát készíteni a gyümölcsökből, mert elfogyank csak úgy:)

    VálaszTörlés
  6. Hát én is nagyon szeretem a gyümölcsöket de az idén főleg a barack volt a legkedveltebb. Lehetett nektarin, franciabarack stb.
    mind nagyon jó volt.A képektől meg valóban összefut a nyál a számban :D

    VálaszTörlés
  7. Tényleg isteni lehetett. Én is nagyon szeretem.

    VálaszTörlés