2011. augusztus 18., csütörtök

Sajttal-sonkával sült virsli










Ezt a receptet biztos mindenki ismeri, elkészítése nagyon egyszerű, önálló ételként is megállja a helyét kenyérrel vagy zsemlével, de főzelékekhez feltétként is adható. 


Hozzávalók: 1 cs (50 dkg / 10 szál) Pikok bécsi virsli, 10 szelet trappista sajt, 2 cs hajszálvékonyra szeletelt feketeerdei sonka. 










Én az összes hozzávalót akciósan szereztem be a Lidl-ben. Nemrégiben akciós volt a feketeerdei sonka, akkor vettem belőle pár csomaggal, aztán a szögletes trappista sajt volt olcsóbb,  most meg a  bécsi virsli volt akciós, azt sem hagyhattam ki, mert finom, és mindenki szereti a családban. Így aránylag kedvező áron készülhetett belőle finom étel. A virslikbe hosszában bevágást csináltam, úgy, hogy alul csak a bőr tartsa össze, a trappista sajt szeleteket 3 vékony csíkra vágtam, ezeket a csíkokat raktam a virsli nyílásába, majd körbetekertem a feketeerdei sonkával. Mikró crisp táljára raktam, és crisp-grill fokozaton 8 perc alatt szép pirosra sütöttem. Gyorsan finomat rakhattam az asztalra :)







Sajttal-sonkával sült virsli




8 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon guszta:) Most azonnal kiemelném a képernyőről, sajttal még nem próbáltam, de nagyon jó ötlet:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta! Még nem próbáltam így, de egyszer sort kerítek rá és kipróbálom!

    VálaszTörlés
  3. Eddig még én is csak vékony bacon szelettel körbetekerve készítettem, de ezzel a lehelet vékony sonkával tényleg isteni volt!!

    VálaszTörlés
  4. Ezt az ötletet mentem az elfoglalt őszi estékre. Nagyon finom és laktató. :)))

    VálaszTörlés
  5. Hát én eddig nem ismertem, de nagyon jól hangzik.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól néz ki, istenien finom tud lenni.

    VálaszTörlés
  7. Hát nagyon kívánatos azt mondom!
    Csak nyelek nagyokat...

    VálaszTörlés
  8. Örülök, hogy megnyerte a tetszéseteket :)!!

    VálaszTörlés