2018. december 23., vasárnap

Zserbó golyó


Gabriella konyhája adta az ötletet még tavaly a zserbó golyó elkészítéséhez. És csak egy kicsit változtattam rajta :).  A mennyiségeket is növeltem, mert ebből a finomságból biztos nem elég 1-1 darab. Már elő-kóstolásként megettem hármat :). 

Hozzávalók nálam 100 db golyóhoz: 
35 dkg darált háztartási keksz, 30 dkg darált dióbél, 6 evőkanál porcukor, 8 evőkanál baracklekvár, 2 evőkanál mandarin lekvár, 12 dkg puha margarin, 2 evőkanál apróra vágott cukrozott narancshéj, 
10 dkg ét tortabevonó 52 %-os, 1 ek. olaj

A felsorolt anyagokat a tortabevonó és olaj kivételével jól összedolgoztam, és egyenletes kis golyókat gömbölygettem belőle. Az olajjal együtt olvasztott tortabevonót rácsorgattam. Így csokis is, de mégsem nyomja el a diós-barackos-narancsos ízt teljesen a csoki. Isteni finom!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése