2012. február 9., csütörtök

Hihetetlen :)!!


Ma délután a három éves Unokám egyedül hívott föl Skype-on!! Kifigyelte, hogy az Anyukája  milyen ikonokra kattintott rá, hogy beszélhessünk, és míg a Menyem lefektette Ádámkát, Tomikám szépen csendben felhívott :). Ezek a csöppségek úgy szívják magukba a technikai tudást, hogy csak kapkodjuk a fejünket!! Menyem telefonjával is megtanult fényképezni, kezeli a mappákat, háttérképet cserél, megáll az ember esze, hogy milyen kis ügyes. Ja, és azért hívott fel, hogy elmondja, volt oviban, és nem sírt, csak játszott a kispajtásokkal, és elénekelt egy gyönyörű (és hosszú) angol dalt :D. Cuki, nem?!!






18 megjegyzés:

  1. Ezek a mai gyerekek olyan okosak!
    Nagyon édes az unokád,büszke is lehetsz rá!
    Gondolom majd el olvadtál mikor rá jöttél,hogy egyedül hív?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes kisfiú! A távoli mamát egyszer csak felhívta...Gondolom volt nagy öröm!

    VálaszTörlés
  3. Mónika - Szerintem is!! Köszönöm, nagyon büszke vagyok:)! Menyem mondta el, hogy olyan csöndben volt Tomika, azt hitte, hogy elaludt, aztán egyszer csak meghallotta, hogy beszélget :D!

    Kiszti - Én nagyon meglepődtem, de persze örültem is nagyon!! Minden nap beszélünk 1x-2x kb 1 órát, énekelgetünk, mondókázunk, megmutatja a kisautókat, melyiknek milyen színe van, ilyesmi. De most hívott először egyedül. Imádom:D!!

    VálaszTörlés
  4. De még mennyire cuki!!! És milyen okos és ügyes!

    VálaszTörlés
  5. Ilyenek a mai gyerekek:) Büszke lehetsz rá:)

    VálaszTörlés
  6. Félelmetesen okosak a mai gyerekek! A technikai érzék meg a génjeikben van.
    Örülhetsz, hogy fizikailag ugyan távol vagytok, de a modern technikának köszönhetően ilyen szoros a kapcsolat köztetek.

    VálaszTörlés
  7. Ilyen kis okosak ezek a mai gyerkőcök. Ebbe nőnek föl. Pár év és az unokád fog tanítani a különböző technikai megoldásokra. Akkor most már bármikor hívhatja nagyikát, ha egyszer sikerült !:)

    VálaszTörlés
  8. Biztos meghatódtál ezen az édes ügyeskedésen!
    Nagyon szereti a nagymamáját, az már biztos! Tündér aranyos kisfiú!!! :D

    VálaszTörlés
  9. Boldog lehetsz Mária, nagyon ügyes unokád van!!!

    VálaszTörlés
  10. Bors and Pepper - ugye? köszi :)!!

    Kati - végtelenül büszke vagyok:)!!

    Marisz57 - még az így együtt töltött idő is a napjaim fénypontja :).

    Éva - Ma este már megújrázta. Miután túl voltunk egy hosszú beszélgetésen, és elköszöntünk, néhány perc múlva újra csörgött. Míg a Menyem letette Ádámkát, Fiam a konyhában készülődött a vacsihoz, Tomikám újra felhívott :). Remélem ezentúl is gyakran fog hívni :)!!

    Barbi - valóban megható és repesek az örömtől azóta is, hogy ilyen ragaszkodással van felénk!

    Juci - Nagyon boldog vagyok, madarat lehetne velem fogatni :)

    VálaszTörlés
  11. Hát az biztos,hogy hihetetlen gyorsan tanulnak,én is csak bámulok sokszor Fanninál,hogy miket tud,büszke lehetsz az unokádra,tündéri kisfiú!:-)
    Puszi.

    VálaszTörlés
  12. Nagyon okos, és ügyes kisunokád van!!! Büszke lehet rá az egész család.

    VálaszTörlés
  13. Nem is gondolnánk, hogy a gyerekek mennyire fogékonyak.Amikor az enyémek kicsik voltak akkor még csak a Commodore számítógép volt.Szinte így tanultak meg olvasni és írni, hogy már a számítógépet kezelték.:)
    Nagyon aranyos Tomika!Gondolom már nagyon, nagyon várjátok!:)

    VálaszTörlés
  14. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  15. Ditta - bizony meglepik a gyerekek a szülőket, nagyszülőket :). Az vagyok :D. Remélem jól vagytok és a Picurka szépen fejlődik!! Puszi!

    Zsuzsanna - nagyon köszönöm :)

    Gizi - köszi, persze, mindenki nagyon büszke, nemcsak én :D!

    Nelli - :) Bizony, már nagyon várjuk, hogy jöjjenek, de Ő is minden nap mondja, hogy nemsoká mennek a repülőtérre és jön hozzánk. Gyakran beszélgetünk, hogy mit fogunk csinálni, ha itt lesz. :)

    VálaszTörlés
  16. Igen, nagyon cuki az unokád, mint ahogy írod! ...és ügyes! Az Én kisfiam 2 éves, de már Ő is elleste, ahogy 10 mind a 10 ujjam pörög a számítógép laptopján és utánozza, olyan édes. Készítettem is róla képet titokban 2-3 hete, amikor észrevettem, hogy mit csinál... :)

    VálaszTörlés
  17. Köszi Gabriella :). Aranyos lehet a csöpp Kisfiad is!! Olyan édesek, és olyan tanulékonyak!

    VálaszTörlés