2012. január 14., szombat

Becsípődés :(


Délelőtt vásárolni voltunk Legkisebbikemmel a Tesco-ban és egy szerencsétlen mozdulatnál becsípődött a derekam. Iszonyatos fájdalmak között bírtam csak az autóba is be és kiszállni, és alig bírtam átöltözni. Szerencsére vannak itthon gyógyszerek, amiket ilyenkor szedni kell, és épp a bevásárlás előtt vettem egy fájdalomcsillapító kenőcsöt, úgyhogy van mivel kezelni. Ennek okán nagy főzést nem is csináltam ma, csak egy kis fokhagymás-petrezselymes csípős spagettit főztem, kb. 15 perc alatt. Csak a bazsalikomot felejtettem ki belőle, és nem datolyaparadicsomot, hanem egy normál paradicsomot tettem bele felkockázva, de így is elégedett volt vele a család. Holnapra remélem jobban leszek, és rendes ebéd készülhet.




16 megjegyzés:

  1. Jobbulást kívánok, el tudom képzelni milyen rossz ez. Egyszer volt derékfájásom, alig bírtam mozogni...Nemsokára ott fogsz sürögni a konyhában! :o)))

    VálaszTörlés
  2. Mielőbb gyógyuljál meg! Pihenjél, csak mondjad a fiúknak és majd megfőznek helyetted! Vigyázzál magadra, mielőbb gyere várlak!

    VálaszTörlés
  3. Ennek a betegségnek a gyógyszere az ágy azaz a pihenés.
    Gyógyulást!

    VálaszTörlés
  4. Mielőbbi gyógyulást kívánok, vigyázz magadra és pihenj egy kicsit mig kikurálod magad.

    VálaszTörlés
  5. Sajnos tudom, mit érezhetsz, két nap óta, nem tudtam a kutyát megsétáltatni, a házon belül is nehezen tudok közlekedni. Kaptam injekciót és továbbiakra kell még mennem.
    Jobbulást kívánok neked. Felejtsd el most a főzést, kurálgasd magad, pihenj sokat. Persze könnyú ezt mondani. Én sem tartom be. Ma is főztem egy Mexikói rizstálat, csirkecombbal. Na ja, enni is kell, s ha már megvettem a hozzávalókat, csak nem hagyom tönkremenni.

    VálaszTörlés
  6. Jobbulást kívánok!!! Ismerős a helyzet,pihenjél sokat. Holnapra meg főzzenek a fiúk a blogod segítségével. Végül is éppen ezért fogtál bele a blogírásba, hogy majd idővel a segítségükre legyen. Most kicsit ismerkedhetnek vele, addig Te pedig pihengessél.:)

    VálaszTörlés
  7. Én aztán tudom miről beszélsz...:(
    Gyors gyógyulást kívánok neked!!

    VálaszTörlés
  8. Csak semmi munka!Jobbulást!!
    Régen jártam itt,végig néztem a kirakatot,van választék bőven!Sok-sok finomság!!
    Vigyázz Magadra!!!

    VálaszTörlés
  9. Vigyázz magadra! Pihenj sokat! Egyetértek Gizivel, bízd a fiúkra, segítségnek ott a blogod, ami tele van jobbnál jobb receptleírásokkal!!!
    Mielőbbi gyógyulást kívánok!!!

    VálaszTörlés
  10. Maria drágám, jobbulást és az összes együttérzésem a tiéd... tudod, én most karácsonykor szenvedtem egy ilyennel...
    Puszillak!

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm a sok kedves hozzászólást, a jókívánságokat, igazán aranyosak vagytok!! Szerencsére nagyon szépen javul a derekam, már csak egy-egy hirtelen mozdulatnál jön elő a görcsös fájdalom. De tegnap pihentem egész nap, szedtem a gyógyszereket, és többször is bekentem a fájdalmas részt,úgyhogy ma lényegesen jobban érzem magam. Igaz, hogy a megszokottnál később, de lesz valami egyszerű ebéd :)

    VálaszTörlés
  12. Jobbulást kívánok Neked Marcsi!Azért pihenj sokat!

    VálaszTörlés
  13. Minden együttérzésem a Tiéd,mert sajnos én is ismerem ezt a "betegséget". Gyakran volt akkor, amikor megfázott a derekam vagy hirtelen mpzdulatot tettem, vagy ha hirtelen nehezet emeltem. Szerencsére már több mint tíz éve nem jött elő, mert nagyon vigyázok.
    Jobbulást kívánok, és kíméld Magad.

    VálaszTörlés
  14. Jó gyógyulást kívánok én is, most az az első:)

    VálaszTörlés
  15. Kedves Nelli, Lívia és Kati!! Köszönöm a jókívánságokat, nagyon aranyosak vagytok. Biztos, hogy kímélni fogom magam még pár napig, mert ma ebéd készítés után is nagyon éreztem, hogy bár átmenetileg javult, de azért még nem az igazi a derekam!

    VálaszTörlés