2012. január 1., vasárnap

Túrós-sajtos kétféle túróval







A blogomban már szereplő túrós-sajtost sütöttem meg egyik szilveszteri sósnak, mert nagyon szereti az egész család, csak a tepsibe pakolás tart kicsit sokáig, de a végeredmény nagyon megéri :). Annyit változtattam rajta, hogy kétféle túrót tettem bele. 


Hozzávalók: 40 dkg juhtúró (2 db tömlős), 50 dkg tehéntúró, 50 dkg (2 cs) Promenia sütőmargarin, 40 dkg rama margarin, 4 fehér kanál só, 90 dkg finom liszt, a tetejére 1 tojás, pici tejszín, pici só, reszelt trappista sajt a tetejére ízlés szerinti mennyiségben.


A tésztát összegyúrtam, hűtőben pihentettem kb. 1 órát, aztán kb. 1,5 cm vastagra nyújtottam, lekentem tojás és tejszín kevés sóval elhabart keverékével, megszórtam reszelt sajttal, és apró kockákra vágtam (legjobb a célra a pizzavágó!!). Ebből a mennyiségből 5 tepsi falatnyi sós lett.






















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése