2019. október 20., vasárnap

Mikróban sült sütőtök...


pici mézzel és fahéjjal bolondítva.
Már többször megírtam, hogy a sütőnk egy tragédia.  Párom Édesanyjától kaptunk még a múltkor két gyönyörű sütőtököt, ebből az egyiket ma felvágtam, de a kisebb is olyan nagy volt, hogy a mikróban való próbasütésre nem mertem mindet felhasználni. Azért a mikró crisp-grill tálját telepakoltam hámozott, kb. azonos vastagságú szeletekre vágott tökkel.  Pici vizet öntöttem alá biztos ami biztos, aztán a mikró crisp-grill fokozatán 30 percig sütöttem. A sütési idő lejárta előtt kb. 9 perccel kivettem a tálat és a tököt megszórtam kevés fahéjjal és megcsorgattam pici mézzel, majd visszaraktam a miróba a maradék időre. 
Isteni finom fahéjas mézes sült tököt kaptam, a sütőben sütéshez képest töredék idő alatt. Érdemes kipróbálni. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése