2012. február 11., szombat

Díj Rozától :)

Kedves Blogtársamtól Rozától kaptam tegnap egy díjat, aminek nagyon örülök, itt is nagyon köszönöm Roza :D!!



A díjjal járó  szabályok:

- Meg kell említeni, kitől kaptam a díjat.

- Válaszolni kell a kérdésekre.

- Írjak magamról valamit.

- Ajándékozzam annyi társamnak, ahánynak szeretném.

- Értesítsem a díjazottakat.
 


Én Mritának,  Katinak és Bors and Peppernek adnám tovább a díjat nagy szeretettel. 


Remélem örömmel fogadják.
A kérdések:
1. Melyik a kedvenc sminkkészleted?

2. Mi volt 2011. trendje?

3. Mi a kedvenc desszerted?

4. Kedvenc színed?

5. Melyik volt az utolsó dal, amit meghallgattál?

6. Mi a keresztneved?

7. Kutyák vagy macskák?



A válaszok:


1.) Nincs sminkkészletem, két Margaret Astor szemceruzám van, egy fekete és egy barna.


2.) Ruhában nem tudom, a cipők nagyon magas sarkúak és talpúak, nagyon csinosak, kár, hogy már nem bírok ilyet viselni :(.

3.) Nem szoktam desszertet készíteni. Ha mégis édességre vágyunk, többnyire gyümölcssalátát készítek.


4.) A sárga minden árnyalata.

5.) Patsy Cline: Crazy 




6.) Mária (amit nem szeretek, legjobban a Marcsi becézés tetszene, de senki nem hív úgy, a család inkább  Macának szólit, az idegenek Marikának. Ha Marcsi nem lehetek akkor inkább az olaszos María tetsznene, ezért lett a blogban is María a nevem). 

7.) Bocsi, de egyik sem. Félek a kutyáktól, még a sajátunktól is. Macskánk meg sose volt. A lakásban akvárium, a kertben énekes madarak.





Valamit írni kellene magamról is. Gyakran tör rám a bizonytalanság, és félelem, ami fiatalabb koromban nem volt jellemző. Úgy érzem nem jó felé halad a világ.

4 megjegyzés: