2012. február 9., csütörtök

Kivis-körtés gyümölcssaláta










Ritka finom narancsot sikerült vennem a hét végén, az egész család nagy élvezettel falja, ami eddig nem volt jellemző, csak a mandarinra, mert a narancsot nehezebb megpucolni.  De nemcsak magában esszük,  gyümölcssalátába is került. Most is isteni gyümölcssalátát dobtam össze ezzel a csodás naranccsal.


Hozzávalók: 4 érett kivi, 2 körte, 2 banán, 5 narancs, 1 kisebb citrom, 2 evőkanál magyar akácméz.


A megtisztított gyümölcsöket feldaraboltam, citromlével és mézzel meglocsolva, jól összekeverve azonnal tálaltam. Mazsolával, vagy egyéb aszalt gyümölccsel lehet még gazdagítani, de így is tökéletes és nagyon finom:). Először nem akartam lefényképezni és betenni a blogba, de miután néhány falatot megettem belőle, mégis úgy gondoltam, ez olyan finom és egészséges, ráadásul szerintem gyönyörű is, hogy itt a helye!!

4 megjegyzés:

  1. Guszta ez a gyümölcssaláta! Bár körtém éppen nincs itthon, remélem almával is jó lesz.

    VálaszTörlés
  2. A gyümölcssaláta szerintem bármilyen gyümölcsből finom, én is mindig az éppen itthon lévő gyümölcsöket állítom össze. Viszont tejszínt, vagy alkoholt soha nem raknék bele.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretem a gyümölcssalátát, de eddig még soha nem tettem bele mézet és mást sem, csak maguk a gyümölcsök... De biztos, hogy finom mézzel is, főleg az igazi akácmézzel. :)

    VálaszTörlés
  4. Gabriella - a mézet csak a citromlé savanyúságának ellensúlyozására szoktam belerakni, és általában csak 1-2 evőkanállal, ami egy nagy tál gyümölcssalátánál elenyésző mennyiség. De úgy gondolom, ez a természetes édesítőszer mégis hasznosabb, mint a cukor.

    VálaszTörlés