2011. december 21., szerda

Névnap

Legkisebbikemnek ma van a névnapja! Isten éltesse sokáig!








Ebből az alkalomból az általa kért étel készült vacsorára. És mit kért vajon? Rántott sajtot!! Mi ez gyerekeknél, ez a rántott sajt mánia? Legnagyobbikom is úgy nyilatkozott, hogy sokkal finomabb a rántott sajt, mint a rántott hús. (Az is készült néhány szelet, mert Apa ki nem állhatja a rántott sajtot.) Régebben, mikor Középsőm is itthon lakott, ha néha elmentünk étterembe, hosszasan nézegette az étlapot, aztán kibökte a rendelésnél: Rántott sajt, sült krumplival, tartárral. Mi meg jót mosolyogtunk rajta :).

11 megjegyzés:

  1. Boldog névnapot Neki! A rántott sajt nálam is nagyon menő volt pár éve.... :))

    VálaszTörlés
  2. Boldog névnapot a Fiacskádnak!!

    VálaszTörlés
  3. Gizi, Neked is köszönöm, átadom :)!!

    VálaszTörlés
  4. Boldog Névnapot a Legkisebbikednek!!
    Rántott sajt jó is az!!!
    A Középsőd is tudta mi a jó!Valamikor sokat jártunk étterembe,az egy más világ volt, mindig ilyeneket ettünk!!

    VálaszTörlés
  5. Köszi kedves Mellissina2!
    Úgy tűnik a gyerekeknél nagy kedvenc :).
    Hát tényleg más világ volt!

    VálaszTörlés
  6. Nagy kedvenc nálunk is a rántott sajt, bevallom én is nagyon szeretem .
    Boldog névnapot az Ünnepeltnek!
    Kedves Mária!
    Boldog , békés Karácsonyt kívánok Neked és kedves családodnak!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm Juci, átadom :)
    Én is boldog karácsonyt kívánok Neked és kedves Családodnak!!

    VálaszTörlés
  8. Utólag is boldog névnapot a fiadnak! Én is imádom a rántott sajtot.
    Áldott, békés, boldog karácsonyt Neked és a családodnak!
    Szeretettel:
    Mrita

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm kedves Mrita!!
    Én is boldog karácsonyt kívánok Nektek :)!!

    Köszi kedves Mónika, én is nagyon boldog karácsonyt kívánok Nektek :)!!

    VálaszTörlés