2011. december 12., hétfő

1. blogszülinap :)


A nyáron már született  bejegyzés 1 éves évfordulóról, (mert a blogolást 2010. július 24-én kezdtem el a Kulináris Világ bloggerei között "szeretek főzni" címmel), de ezt a blogot - annak ellenére, hogy már tavaly októbertől próbáltam kialakítani - végül  december 12-én tudtam útjára indítani. Elsőnek a Kulináris Világ-beli blogtársaimat, Mritát és Hobbychefet értesítettem az új blog beindításáról.  Ők ketten voltak, akik nagyon sokat segítettek, és  az első "követőim", is Ők voltak, amiért nagyon hálás vagyok :). Az eltelt egy éves időszakban több, mint 540 bejegyzés született, és nemcsak a családnak feltálalt ételek leírásait és képeit osztottam meg családtagjaimon kívül kedves Olvasóimmal, de életem kisebb nagyobb eseményeit, örömeit és bánatait is. Az oldalmegnyitások száma meghaladta a 115.600-at a világ több, mint  67 országából,  ami szinte hihetetlen számomra. 


Köszönöm mindenkinek aki rendszeresen olvassa bejegyzéseimet, és azoknak is, akik csak néha néha, kukkantanak be hozzám. 


Külön köszönet azoknak, akik nemcsak olvasnak, de néhány kedves szóval elmondják véleményüket  főzési tudományomról, együtt örülnek velem, ha öröm ér és vigasztalnak, ha valamiért szomorkodom. 


                                                     


K Ö S Z Ö N Ö M   ! !











A kép a gyertyakovacs.hu oldalról származik





15 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog blogszülinapot!! Sok-sok finom receptet kívánok Neked és magunknak :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a blogszülinapod alkalmából sok szeretettel! Kívánom hogy még nagyon sokáig örömmel írogassad bejegyzéseidet, és mi pedig csodálhassuk a jobbnál jobb receptjeidet !!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Bors and Pepper és Éva! Nagyon köszönöm a jókívánságokat :D!!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Mari!
    Happy Blogoversary! Kívánok további élvezetes blogírást és sok látogatót.
    Nagyon köszönöm, hogy nem feledkeztél el a régi társról, a közös múltról.

    VálaszTörlés
  5. Boldog blogszülinapot és további jó blogolást kívánok!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon Boldog Blogszülinapot kívánok:) További örömteli főzőcskézést és blogolást, na meg sok jó receptet nekünk:)

    VálaszTörlés
  7. Kedves Hobbychef, köszönöm:)! Hogy tehetném?

    Marisz57 és Trollanyu! Nektek is nagyon köszönöm :D!!

    VálaszTörlés
  8. Kedves María!
    Nagyon Boldog Blogszületésnapot Kívánok!!! Ezután is szívesen nézelődök nálad, kíváncsian várom a receptjeidet, és főleg az unokáidról szóló bejegyzéseidet, és képeidet.:)

    VálaszTörlés
  9. Mária! Boldog blogszülinapot!
    Köszönöm a sok jó receptet, fotót, infót.
    Millió puszi!

    VálaszTörlés
  10. Gizi - köszönöm! A jövőben is szívesen számolok be cseperedő kis Unokáim fejlődéséről az ételleírások mellett :D!!

    Juci - köszönöm! :D!

    VálaszTörlés
  11. Boldog blogszülinapot Mária! Szeretettel gratulálok a sikeredhez! :)

    VálaszTörlés
  12. Boldog blogszülinapot, és még sok-sok finom ételt kívánok neked:)

    VálaszTörlés
  13. Drága Marcsi!Nagyon boldog blogszülinapot kívánok Neked!Hozz nekünk sok finomságot továbbra is!:-)

    VálaszTörlés
  14. Petra - Köszönöm :)!

    Kati- Köszi :)!

    Nelli - Köszi, igyekszem :D!!

    VálaszTörlés
  15. Maria, gratulálok! Nagyon jó döntés volt elindítani a blogodat... Így én is rátaláltam:)
    Nagyon boldog szülinapot kívánok és még sok sikeres, finom receptet!:)

    VálaszTörlés