2011. december 2., péntek

Saláta majonézes-tejfölös-mandarinos öntettel, kacsamellel :)








Úgy tűnik, ha van a háznál bármilyen sült mell, akkor ahhoz én salátát készítek. Ma is ez történt. A sült kacsamellek annak ellenére, hogy nagyon finom szaftosak, már megint salátakészítésre ösztönöztek. Ezek vannak a salátában:









15 db piros retek, 2 fej lilahagyma, 1,5 db hegyes erős paprika, 1 piros hegyes paprika (ez nem csípős), 1 sárga tölteni való paprika, 1 db kígyóuborka, 2 db paradicsom.







A zöldségeket megmosás és lecsepegtetés után felekre vagy negyedekre, majd szeletekre vágtam.

Az öntet hozzávalói: 5 nagy evőkanál majonéz (bolti), fél pohár nagy poharas, 12 %-os tejföl, 1 evőkanál mustár, 1/3 fehér kanál só, 1 mandarin leve.

















Tálalásnál a tányérra salátát halmoztam, megsóztam kicsit, meglocsoltam néhány evőkanál öntettel, és ráültettem a vékonyra szeletelt kacsamellet. Isteni volt :)!!





4 megjegyzés:

  1. Istenien néz ki és nagyon finom lehet így együtt:) Jó választás volt.

    VálaszTörlés
  2. Salátamániás vagyok. Kacsamell bármikor jöhet. Ez a mandarin az öntetben meg nagyon izgatja a fantáziámat! :)

    VálaszTörlés
  3. Trollanyu - Nem akarom fényezni, de tényleg nagyon finom volt :).

    Csiperke - örülök ha Neked is tetszik:). Újabb próbálkozás volt, de nem érződött ki erősen a mandarin íz.

    VálaszTörlés
  4. Na, ebből most már légy szíves küldj egy kis kóstolót... ;DDD

    VálaszTörlés