2011. december 28., szerda

Névnapot ünnepeltünk


Az év utolsó hónapja úgy tele van eseménnyel, hogy ihaj! Egyik köszöntésből a másikba esünk :). Tegnap volt édes Párom névnapja. Sajnos beteg a Drágám, nagyon megfázott a múlt héten,  ezért a karácsonyunk sem volt olyan jó. Be is lázasodott, úgyhogy ügyelet lett a vége. Tegnap a körzeti orvosnál is volt, mert az ügyeleten kapott gyógyszertől csak még rosszabbul volt. Talán ha beszedi a tegnap kiváltott gyógyszereket jobban lesz. Azért főztem ünnepi vacsorát, igaz szerényet, egy Mamától karácsonykor kapott kapirgálós, falusi kakasból. 








Nagyon finom kakaslevest,






(Gyorsfőző fedővel szokásos jelzések után 20 perc)

és vörösboros kakaspörköltet készítettem






(Gyorsfőző fedővel, szokásos jelzések után 25 perc)

petrezselymes-rántásos nudlival.







Ahhoz képest, hogy beteg a kis Drágám, nagyon ízlett Neki és a gyerekeknek is a vacsora.





11 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett a leves,a beteg meg is fog gyógyulni tőle!
    Petrezselymes nudlit,még soha sem készítettem kifogom próbálni!

    VálaszTörlés
  2. Ilyn fantasztikusan finom levestől biztosan meggyógyul a férjed. Boldog névnapot kívánok a férjednek. A pörkölt is nagyon finom lehetett, hisz az alapanyag is gyönyörű.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon guszta még nyersen is a kapirgálósod, mennyivel másabb mint a bolti ! A kész levesedtől meg is gyógyúlt a férjed biztosan annyira jól néz ki. Még eddig nem is hallottam petrezselymes nudliról, biztosan finom ! Akkor nálatok is zsúfolt napok voltak !

    VálaszTörlés
  4. Mónika - Köszönöm, remélem használ :).
    - Én is most először, de nagyon tetszik!!

    Mrita - Én is abban bízom!!
    Köszönöm, átadom! Az biztos, hogy gyönyörű kakas volt, és minden porcikája nagyon finomságos :)!!

    Éva - Ugye, hogy egész más?
    - Pont én is gyógyszernek szántam a levest :).
    - A petrezselymes nudli ugyan olyan, mint a sima, a különbség annyi, hogy ez (maradék) petrezselymes krumpliból készült, fő a takarékosság alapon. És nagyon finom volt a vörösboros kakaspörkölthöz.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon finom lehetett, tényleg igazi gyógyszer:) Boldog névnapot útólag is a párodnak:)

    VálaszTörlés
  6. Trollanyu - köszi!
    Köszi átadom :)!!

    VálaszTörlés
  7. Az a petrezselymes nudli nagyon birizgál. Érdekes nagyon.
    Boldog névnapot az Ünnepeltnek és gyógyulást!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon finomakat főztél, és az a nudli!!! Még nem is hallottam ilyenről, de nagyon finom lehet.

    Boldog névnapot kívánok a férjednek, és minél előbbi gyógyulást.

    VálaszTörlés
  9. Juci - én nagyon szeretem :)
    - köszönöm, átadom!

    Gizi - ebben a formában először csináltam, de nagyon finom volt!
    - Neked is köszönöm, továbbítom :)

    VálaszTörlés
  10. Jó alapanyagból csak jó étel készülhet. Isteni lehetett a gyöngyöző leves és a második fogás is. A férjednek jobbulást, és ha már meggyógyult vidám év végi mulatozást.
    Boldog új esztendőt kívánok Neked és az egész családodnak, és sok örömöt az aranyos unokáid körében.

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm kedves Lívia :)!
    Én is békés, boldog új esztendőt kívánok Neked, és kedves Családodnak!!

    VálaszTörlés