2011. december 21., szerda

Hamis rakott krumpli tejfölös tojással, reszelt sajttal








Megint egyszerű, olcsó étel készült nálunk ebédre. Hamis rakott krumpli, tejfölös tojással, reszelt sajttal.


A régebben leírt változatot még Anyukámtól tanultam. A bejegyzés utáni  hozzászólásokból kiderült, volt, aki hamisságon azt értette, hogy nincs benne kolbász.  Ma kipróbáltam a kolbász nélküli változatot és örömmel mondhatom nem kellett csalódnom, mert mindenkinek ízlett (most csak hárman ebédeltünk itthon, mert Legnagyobbikom dolgozik).


Hozzávalók: 5 db nagyobb krumpli, olaj a sütéshez, + 3-4 evőkanál olaj, 10 db tojás, fél pohár nagy poharas 12 %-os tejföl, só, trappista sajt.








A krumplit hámozás, mosás után négybe vágtam, majd vékonyra szeleteltem, bő forró olajban szokás szerint szép szalmasárgára sütöttem. Amíg sült feltörtem a tojásokat, jól elhabartam tejföllel és  ízlés szerinti mennyiségű sóval.  Amikor a krumpli megsült átszedtem a legnagyobb Spider Pan serpenyőmbe, tettem rá a forró olajból, és ráöntöttem a tejfölös tojást. Nem túl keményre sütöttem. A tányéron mindenki annyi sajtot reszelt rá, amennyit akart. Nagyon finom, kenyér nélkül is fogyasztható olcsó és egyszerű ebédünk volt.









6 megjegyzés:

  1. A kis hamis! Jó recept! Mentettem! :o)))

    VálaszTörlés
  2. Nem ettem még hamis rakott krumplit:) De nagyon guszta és tetszik nagyon a recept:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon finom lehet guszta! Egyszer kipróbálom mert még így nem készítettem !

    VálaszTörlés
  4. Köszi Lányok! A fiúknak a kolbászos jobban bejön, de ezt is eltüntették :). Tényleg finom volt:)!!

    VálaszTörlés
  5. Mária,nagyon jókat főzöl,szívesen lennék asztal vendég Nálad,de szerintem jó pár kilóval lennék nehezebb!!!!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Mellissina2:) szívesen látnálak! Azt hiszem januártól nekünk is meg kell próbálnunk néhány kilót lefaragni.

    VálaszTörlés