2011. december 10., szombat

Szendvicskrém főtt tojásfehérjéből







A Stefánia vagdalt töltelékééül szolgáló tojások két végét levágtam, hogy csinosabb legyen szeletelés után a fasírt, de a leeső tojásfehérjéket nem akartam kidobni. Gyorsan egy finom kencét készítettem belőle a következő alapanyagokkal: a leeső tojásfehérjék, 4 evőkanál Flora margarin, 1 teáskanál mustár, só, bors, egy kis fej lila hagyma, néhány petrezselyem levél. 











A tojásfehérjéket egészen apróra vágtam, hozzáadtam a margarint, mustárt, fűszereket, egészen apróra vágott hagymát és petrezselyem levelet (utóbbi el is maradhat). Jól kikevertem és már fogyasztható is volt. Gyors és finom szendvicsre való!!





2 megjegyzés:

  1. Mi is szeretjük, bár így, csak a tojásfehérjéből még nem készítettem, de mostmár ezt is tudom.

    VálaszTörlés
  2. Marisz57 - abból kell gazdálkodni ami van :). ["Ha az Isten citromot ad, csinálj belőle limonádét!"]

    VálaszTörlés