2011. december 19., hétfő

Téli gyümölcssaláta kókuszreszelékkel





A bejegyzések között szereplő téli gyümölcssaláta másik változatát készítettem el tegnap, mandarin nélkül, kókuszreszelékkel megszórva, mert valahol a neten azt olvastam, hogy a kókusz nagyon jót tesz a szervezetnek magas rosttartalma és egyéb értékei miatt (persze ma már nem találtam meg a cikket, pedig érdekes volt, a 12 télen is fogyasztható magas rosttartalmú ételről). Érdemes kipróbálni így is a gyümölcssalátát,  mert finom!




Az alap gyümölcssalátában ezek voltak: 4 hatalmas, édes  narancs, 4 érett, puha kiwi, 3 nagy, érett banán, 2 evőkanál méz.  A saját adag gyümölcsömre tettem 3 teáskanál kókuszreszeléket, és nekem nagyon ízlett. A család többi tagja nem volt ilyen vállalkozó szellem, nekik csak a kókuszgolyón tetszik a kókuszreszelék.



2 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta, nekem nem okozna gondot így kókusszal elfogyasztani sem! Biztosan nagyon finom volt !

    VálaszTörlés
  2. Köszi Éva, nekem nagyon ízlett, az biztos.

    VálaszTörlés