2012. március 30., péntek

Húsvéti ajánlat 2012



Kedves Blogertársaim Gizi, Csilla és Mónika játékra hívtak. Húsvéti ajánló játékra.




A játék szabályai:


  1. Írj bejegyzést, húsvéti ajánlat címmel

  2. Ajánlj 5-10 húsvétra elkészíthető ételt, süteményt

  3. Hívj meg 10 bloggert a játékra




Megpróbáltam néhány blogomban szereplő receptet, leírást összeszedni. Teljesen hagyományos ételeket, amiket általában húsvétkor készítek.

Először is az elmaradhatatlan főtt sonka-kolbász-tojás







Húsvéti reggeli

 Utána néhány ebéd ajánlat:






Kacsaleves








Tárkonyos csirkeraguleves






Stefánia vagdalt




Sült kacsa krumplipürével és meggyszósszal




                                                                                           Kacsamell salátával














Birka pörkölt









Sütiből csak kevés, egy édes és egy-két sós






Tészta nélküli túrótorta






Szalámis-kolbászos falatkák  leveles tésztából és két-túrós sajtos



 Végül néhány maradék felhasználási ötlet:






Lencseleves  füstölt hússal, kolbásszal és tojással








Petrezselymes újhagymás tojáskrém






Krumplis tojásos virslisaláta








Sonkás tészta






Már csak a meghívások vannak hátra. Kíváncsi lennék 


15 megjegyzés:

  1. Nagyon finom ételeket sorakoztattál fel. Most nekem nagyon vonzó a sonkás tálad, nem tudom hogy miért de már alig várom a jó finom sonkát hogy ehessem!Még kicsit várni kell!
    Köszi a játékba való invitálást, igaz már egyszer volt a játék nálam, de azóta eszembe jutott még pár olyan sütemény, amit szívesen megmutatok majd délután!

    VálaszTörlés
  2. Igazán jó ételeket válogattál,nagyon tetszenek. Kedvencem a kacsamell saláta:))

    VálaszTörlés
  3. A kacsaleves és a kacsamell saláta pompás!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó ételsort vonultattál fel! A stefánia vagdaltat máris meg tudnám enni, hidege-melegen egyaránt finom.
    Tojásos krémet én is szándékozom csinálni.

    VálaszTörlés
  5. Mária,köszönöm.Igyekszem én is összeállítani.

    VálaszTörlés
  6. Maria, nagyon klassz az összeállításod.
    Köszönöm a lehetőséget:) Most már muszáj leszek összeállítani egy ajánlatot, mert a Tiéd a második felkérésem:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szuper ajánlatot készítettél, mindenhol szebbnél szebb ajánlatokkal bombáznak minket, csak a döntés olyan nehéz:) Kellemes készülődést kívánok:)

    VálaszTörlés
  8. Éva - köszi! Már mi is nagyon várjuk a húsvéti finomságokat, elsősorban a sonkát, tojást, tormát :) Biztosan nagyon fincsi sütiket fogsz ajánlani!

    Mónika - köszönöm, igyekeztem könnyebbet is betenni:)

    Vicuska - örülök, ha tetszik :)

    Marisz 57 - Köszönöm :)! Nálunk is nagyon bejön a stefánia vagdalt, és ilyen tojásárak mellett nem hagyjuk a tojást veszendőbe menni, ha esetleg több lenne, mint kell.

    Aleda - nagyon várom :)!

    Roza - köszi, kíváncsian várom a Te ajánlatodat is :)!

    Trollanyu- köszönöm, igen én is beleolvastam már pár ajánlatba, Téged is akartalak invitálni a játékba, de Nálad láttam, hogy már sok finomságot ajánlottál.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon sok finomságot kínálsz, és én legszívesebben végig kóstolnám.:)

    Lentebb végignéztem a Tomikáról készült képeket.(most jutottam végre ide) Nagyon sokat nőt, igazi nagyfiú lett. Jó unokázást kívánok a hátralévő, rövidke időre.

    VálaszTörlés
  10. Nagyon sok finomságot hoztál nekünk, szinte megéheztem, mire a végére jutottam :-)

    VálaszTörlés
  11. Gizi - köszönöm :)!
    Tomikám tényleg olyan nagyfiúsan néz ki a képeken, de olyan kis törékeny. Köszönöm, sajnos már csak egy hetünk van, aztán megy "haza" a Szüleihez és Ádámkához. Persze így sincs elszakadva otthonról, napjában kétszer skype-olunk, hogy ne maradjanak le semmiről.

    Verus - köszi!

    VálaszTörlés
  12. Hű, milyen jó a kínálatod! Most vacsoráztam, de simán meg bírnék kóstolni pár dolgot, annyira tetszenek... :))

    VálaszTörlés
  13. Szuper ajánlat! Köszönöm szépen a felkérést máris eleget teszek a feladatnak. :)))

    VálaszTörlés
  14. De sok finomságot hoztál Marcsi!Nagyon szépen köszönöm Neked is az invitálást!:-)Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok Nektek!Puszi

    VálaszTörlés
  15. Köszönöm Nelli, én is kellemes húsvéti ünnepeket kívánok Nektek :)!!

    VálaszTörlés