2022. április 17., vasárnap

Heti menü 04.11-től 04.17-ig

 Hétfő: Vasárnapról maradt tarjacsont leves, krumplis tészta


Kedd:  gombakrémleves, kurkumás rizseshús csirkemellből, csípős csalamádéval



Szerda: krumplis tarhonya kolbásszal és virslivel


Csütörtök: Megjötek a messzi unokák Tomi és Ádi a tavaszi szünetre 😃!  Csigatésztás csirkelevessel, sültcsirkével és krumplipürével vártam Őket. (Az Ő tányérjaikra combika került 😃.)




Péntek: leves előző napról (ezt nem fényképeztem újra), bolignai spagetti, vagy sütőben sült  fasírt tepsis karikakrumplival (sertéssült fűszerrel ízesítve)



Szombat: nem főztem, az előző este készre főzött sonkát-kolbászt-tojást kóstoltuk meg  zöldségekkel, tormával, kaláccsal. Fényképezni  elfelejtettem, majd holnap...

A gyerekek bolognai spagettit ettek.

Délután csokis muffint sütöttem a gyerekeknek, mellé vanília krémpudingot kaptak.


Este fanta szeletet sütöttem.






A sonka-kolbász-tojás-torma négyese zöldségekkel és kaláccsal

Vasárnap: csirkeleves csigatésztával (apróra vágott felsőcomb filéből), birkapörkölt krumplival, a gyerekeknek tésztával





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése