2019. szeptember 21., szombat

Borsos hús


Az a bizonyos kórházi második fogás, amit egyszer már főztem, mióta itthon vagyok, de a családnak is annyira ízlett, hogy újrázást kértek.



Hozzávalók: 
2 közepes fej hagyma, pár evőkanálnyi olaj, csipet só, 8 nagy bőr nélküli csirke felsőcombfilé rostjaira merőlegesen szeletelve, 1 fehér kanál só, 1,5 teáskanál őrölt fekete bors, 0,5 liter víz

A felaprított hagymát kevés olajon, csipet sóval megszórva megdinszteltem, majd ráraktam a csíkokra vágott csirke felsőcomb filét, és fehéredésig sütöttem nagy lángon. Amikor a hús elvesztette élénk színét, ráraktam a sót, őrölt borsot, elkevertem és vízzel felöntve, fedő alatt, néha megkeverve puhára pároltam. Gyorsan elkészült és megint isteni finom volt. Most orsó tésztával tálaltam.

Első fogásnak a combok csontjaiból zöldséges csontlevest főztem, eperszalag tésztával.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése