2022. január 21., péntek

2021 karácsonya és az új év kezdete

 váratlan és várt eseményeket tartogatott a számunkra, amellett, hogy december közepétől két hónapon át egy  tanfolyamon kell részt vennem. Ettől tartottam kicsit - már a korom miatt is -, de végül kellemesen csalódtam, aranyosak a tanulótársak és az oktatók is. 

A váratlan és nagyon rémítő esemény az volt, hogy Anyukámat december 21-én szívinfarktussal mentő vitte kórházba. Nagyon megijedtünk, de bíztunk benne, hogy drága Mami, ez az erős Asszony ezt is legyőzi, mint annyi bajt és nehézséget az életben. Sajnos reményeink  december 30-án szertefoszlottak. Anyukámnál váratlan komplikációk léptek fel, és az orvosok minden erőfeszítése ellenére azon a hajnalon elvesztettük.  😢 😢 😢 

Életének 81.  házasságának 63. évében örökre megpihent. Mostmár az angyalok közül vigyáz Tatára és a családra.



-.-.-.-


És a várt izgalmak... messzi unokáim, Tomi és Ádika (akik már nem Angliában laknak, de még mindig nagyon messze - Zala megyében - a múlt év októbere óta),  nálunk tölthettek pár napot, illetve Olika is átjött amíg az unokatesók itt voltak kétszer is pár órára. Így az ünnepekben mind a négy unokámnak örülhettem - az Anyukámért való aggódás mellett... 


Sajnos a rossz idő miatt nem nagyon tudtunk kimozdulni, mert éppen akkor tarolta le Szegedet az ónos eső, vastag jégpáncél vont be mindent, a falevelektől az autókig. Még Apukámhoz is  csak hosszas autó kapirgálás-kiolvasztás után tudtunk eljutni naponta, így az ifjúságnak nem volt kedve kimozdulni és Szegeden körülnézni. Helyette volt viszont társasjáték dömping, rengeteg nevetés, viháncolás, néha már túlpörgés, ahogy egymást heccelték a gyerekek. De beszélgettünk is rengeteget, és volt közös tévézés is, amikor Bogikám is a fiúk mellé húzódott, úgy néztük közösen az állatos ismeretterjesztő filmeket. Bogi este 10-ig, a fiúk 11-ig maradhattak ébren, ki is használták utolsó percig a lehetőséget. 

Igyekeztem a gyerekek kedvében járni az ételekkel is, bár csak 25-én este értek ide és 29-én este már jöttek értük, de ennek a pár napnak is nagyon örültünk. 

Néhány kép a boldog pillanatokról, amiket még nem árnyékolt be a később bekövetkezett tragédia

Olika és Bogika

Egyszerre két unoka ölelt  <3 <3

Ádi, Bogi és Tomi

Ádi, Bogi, Tomi és Legkisebbikem





Szilveszterre sajnos Bogikánk megbetegedett, és aztán a fiaim is és én is, így 3-án  az orvosnál kezdtük az évet. Negyedikén leteszteltek bennünket Covidra, kiderült, hogy Legkisebbikem és én pozitívak lettünk, 10 napra karanténba kerültünk. A betegség rendesen megviselt bennünket - azon felül, hogy a lehető legrosszabbkor jött. Remélem erre az évre letudtunk minden betegséget, és mostmár csak jobb  jöhet... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése