2023. november 15., szerda

Heti menü 10.16-tól 10.22-ig

 Hétfő: sajnos előző este megint "beindult" a szívem úgyhogy rossz éjszakám és reggelem volt. Nem terveztem főzést, maradt tegnapról leves, krumplipüré, de csak 2 husi, ezért sütöttem pár összecsukós melegszendvicset sonkásat, tarjásat, kolbászosat, természetesen sajttal. Fényképezni elfelejtettem. Szerencsére 11 körül leállt az össze-vissza szívverés, visszaállt a szabályos ütembe, de ilyenkor olyan fáradtság van rajtam, mintha lefutottam volna pár kilométert. Apukám is melegszendót kapott a tegnapi leves után (de maradt Neki tegnapról püré és rántott csirkemell, azt is ehetett volna). Holnapra majd kiötlök valamit

Kedd: karfiolleves csigatésztával, tepsis csirke és krumpli együtt sütve



Szerda: lebbencsleves, chilis bab darálthússal, rizzsel



Csütörtök: karfiolleves tejfölös habarással  virslikarikákkal és eperszalag tésztával, paprikás krumpli debrecenivel, füstölt kolbásszal és nokedlivel



Péntek: csirkeleves mellcsontokból és szárnyvégekből smack tésztával, sóval sült csirke farhátak, combok és némi csirkebőr hagymás krumplival




Szombat: bableves kolbásszal, krumplis tészta



Vasárnap: hajnalban keltünk, hogy hamar elkészüljön az ebéd, mert Párom Édesanyját látogattuk meg, hogy közelgő 87. születésnapján megköszöntsük. Mielött elutaztunk  Apukámnak is beadtam az ebédet  amit Öcsém tálalt Neki.

A menü: 

húsleves csirke felsőcombokból csipet tésztával,

csirkepörkölt nokedlivel, 

fűszeres tepsis krumplin sült párolt fűszeres csülök és 

sült hurka-kolbász ugyancsak fűszeres tepsis krumplival.

 Olyan sok maradt, hogy holnap nem kell főzni.




Mama isteni rózsa szelettel és almás sütivel várt bennünket.

Isten éltesse drága Mama!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése