2023. november 15., szerda

Heti menü 10.23-tól 10.29.ig

 Hétfő: vasárnapról maradt csirkeleves (a sárgarépa mind elfogyott belőle, csak petrezselyemgyökér, hús és csipet tészta maradt), csirkepörkölt galuskával és/vagy frissen főtt tésztával



Kedd: zöldségleves kelkáposztával, marhahús ízesítésű smack tésztával

Lecsó virslivel, krinolinnal és főzőkolbásszal, kenyérrel



Szerda:  Krumplis tarhonya füstölt kolbásszal és főzőkolbásszal




Csütörtök: 3 egész csirkefarból leves zöldségekkel és cérnametélttel


Kelkáposztafőzelék sütőben sült fasírttal



Péntek: brassói csirke felsőcombfiléből. Sajnos fényképezni elfelejtettem. :( 


Szombat: Tejfölös gombakrémleves csiperkéből és vargányából pirított zsemlekockákkal

Sütőpapírban sült sonkával és sajttal göngyölt csirkemellfilé tejfölös krumplipürével, vagy sültkrumplival




Vasárnap: csirkeleves 6 farrészből Bogika kérésére csipet tésztával, 

csirkemellfilé rakott krumpli módra sültkrumplival  

(a margarin és kevés olaj keverékén elősütött mellszeleteket sütőpapírral bélelt tepsire sorakoztattam, megpergettem sóval, /ahogy a tojást is/ aztán tojás és kolbászkarikák kerültek rá, majd egy-egy kiskanálnyi tejföl, reszelt sajt és irány a sütő. 180 fokon és légkeverésen  szép pirosra sütöttem  Bogikának csak sonkát kockáztam fel, azt raktam az elősütött mellszeletkékre, rá tejfölt és reszelt sajtot /bal alsó sarok/)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése