2023. február 5., vasárnap

Heti menü 01.30-től 02.05-ig

 Hétfő: csirkeleves vasárnapról, csirkemellből borsos tokány szarvacskával



Délután (vacsorára) krumplis pogácsa hideg tejjel imádjuk Bogikámmal



Kedd: paprikás krumpli néhány szeletke kolbásszal, nokedlivel - Párom hétköznapi kedvence volt. Ha ezt készítettem és felhívtam, hogy kész az ebéd, csak annyit mondott: jövök - és tényleg mindig sietett haza ebédelni.  Ma is emlegettük ebéd közben. Hiába telt el majdnem 8 év, még mindig itt van velünk minden nap.


Szerda: resztelt sertésmáj törtkrumplival, savanyúsággal (én ezt ettem, ezért ezt fényképeztem le), vagy sült csirkefarhát és szárny ugyancsak törtkrumplival, savanyúsággal



Csütörtök: tejfölös krumplileves, kelt palacsinta: 12 db kakaós, 9 db vanília krémes és 7,5 db baracklekváros



Péntek: tejszínes csiperkekrémleves ropogós kenyérkockákkal, újragondolt bakonyi csirkemellcsíkok orsótésztával

(A tisztított, barna lemezeitől megfosztott gombát  tejföllel és tejszínnel krémesre turmixoltam, azzal öntöttem fel a fővő ételt. Így simán megette a család, nem volt hiszti a gomba miatt).



Szombat: nem főztem ebédet, mert reggelre úgy bedagadt az arcom bal oldala, hogy már a szememet is alig bírtam kinyitni, úgyhogy szájsebészeti ügyelet lett a vége. Felnyitották az ínyem és amennyire lehetett kitisztították. Délután egy bögre smack levest ettem, a gyerekek mirelit pizzát sütöttek maguknak, Apukámat Öcsém látta el. Este egy kis tepsi kakaós hamis piskótát sütöttünk Bogikámmal, amit vaníliával ízesített cukrászhabbal ettünk.




Vasárnap: Csirkeleves eperszalag tésztával, marhapörkölt szarvacskával vagy főtt krumplival



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése