2016. július 13., szerda

Padlizsános-kolbászos lecsó tükörtojással



A rekkenő hőségben nagyon jól esnek az ilyen savanykás-zöldséges fogások. Régebben készült már padlizsános lecsó, szerepel is a blogon  ITT és ITT.   Ma megint ilyesmiben gondolkodtam.
Hozzávalók:
2-3 evőkanál olaj, 3 nagy fej hagyma negyedelés után nem túl vékonyra szelve, 7-8 db lecsópaprika kimagozás után felezve, szeletelve, 2 hegyes-erős paprika magház felöli vége, 1 padlizsán tisztítás után felkockázva, mint itt3/4 csapott fehér műanyag kanál só, 4-5 nagyobb paradicsom feldarabolva, kb. 2 dl Nostia passzírozott paradicsom pici vízzel hígítva, néhány csepp folyékony édesítő, kb. 15-20 szelet békési csípős kolbász, személyenként 1-2 tükörtojás
A lecsót hagyományosan kezdtem készíteni, azzal a különbséggel, hogy a padlizsánt is beletettem a paprikával együtt. Sóztam, és hagytam zsírjára sülni. Akkor beletettem a feldarabolt paradicsomot, felhígított passzírozott paradicsomot, édesítőszert, kolbász karikákat és készre főztem. 
Másik serpenyőben sütöttem 4 tükörtojást, amiből mindenki tett a lecsójára, csak ott sóztuk-borsoztuk. Finom volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése