2013. szeptember 30., hétfő

Gombás paradicsomos metélt



Hideg volt ma délután, fél négy körül már úgy éreztem szükségem van valami gyors melegítő kajára. A hűtőben kutattam, és megtaláltam egy doboz főtt metélt tésztát, ami valamelyik este maradt meg, amikor Apának mákos tésztával igyekeztem kedvében járni. Szóval adott volt egy kevés főtt tészta, ehhez gyorsan összedobtam néhány zöldséget és már ehettem is a melengető "uzsonnát". Tényleg fölmelegített :).
Először egy kb. 20 cm-es póréhagymát szeleteltem föl és kevés olíva olajon párolni kezdtem. Ráraktam a három megmosott, feldarabolt paradicsomot, végül egy nagyobb gomba cikkekre vágott kalapját. Kevés tengeri sóval, chili porral és friss fűszernövényekkel - oregánóval és bazsalikommal - ízesítettem, amikor már szinte krémesre főtt, belekevertem a felmelegített tésztát, jól elkevertem, kissé "összesütöttem" és már ettem is. Nekem nagyon bejött :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése