2014. augusztus 30., szombat

Lángospizza



Apa ma hozott reggelire hármunknak 6 db lángost. Nem bírtuk megenni, csak a felét. 
Hogy ne kelljen kidobni, ebédre lángospizza készült belőle. 
Hozzávalók személyenként:
1 lángos, néhány kanál Combino tésztaszósz (ez most Arrabiata volt), 1 szelet Bluedino lapkasajt, fél maréknyi durvára reszelt trappista sajt, néhány karika lila hagyma és hegyes erős paprika (persze lehet csípmentes is), 2 szelet csíkokra vágott csemege karaj (sonka), néhány szeletke szeletelt bacon, (az első pizzán 1 pici csiperke gomba vékonyra szelve)
A lángost megkentem pár kanál paradicsomos tésztaszósszal, rátépkedtem egy szelet lapkasajtot, eloszlattam rajta fél marék reszelt sajtot. A lila hagyma és a csípős paprika karikák következtak, majd a sonka és a bacon szeletkék. (Az első lángospizza egyik felére vékonyra szelt csiperkegombát is tettem.) A mikró crisp táljába raktam a megpakolt lángost és betettem a mikróba crisp-grill fokozaton 7 percig sütöttem darabonként. Nagyon finom lett és nagyon laktató, de így felhasználtam a kimaradt lángost is és szinte pillanatok alatt ebédet tudtam az asztalra tenni a délelőtti fodrász és bevásárlás után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése