2014. augusztus 30., szombat

Kapros-tejfölös cukkinifőzelék

Találtam még néhány fotót, olyan ételekről, amit még akkor készítettem, mikor itt voltak a Kicsik. Ez a cukkinifőzelék is ilyen. Egyik alkalommal, amikor Tatával elmentek a strandra úgy rám tört, hogy ehetnék valami főzeléket. Valamelyik Mamától kaptunk egy jó méretes, vastag héjú cukkinit is  (a sok minden más mellett), hát annak estem neki. Gyorsan megpucoltam, kimagoztam - mert már nagy héjas magjai voltak -, a húsát nagy lyukú reszelőn lereszeltem és kevés ételízesítővel, meg 2-3 evőkanálnyi mélyhűtőből kivett aprított kaporral megszórva odatettem főni. Saját levében főztem meg pár perc alatt. Aztán tejfölös habarással behabartam. Újabb pár perc főzés után már szedhettem is nagy lapos tányérra, hogy minél hamarabb meghűljön.Az egészet én ettem meg, persze nem egyszerre. Melegen és hidegen is isteni volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése