2021. január 1., péntek

Szilveszteri és újévi ételeink

 Szilveszteri sósaink:


Az idén ötféle sóst sütöttem: 

a szokásos túrós-sajtost, 

                                       

leveles tésztába göngyölt debrecenis falatka + sajtos masnit


leveles tésztába göngyölt sima virslis falatka

                                       
 

leveles tésztába göngyölt bécsi roppanós virslis falatka és 

sajtos korong (a fagyasztóban volt még 2 rúd Karácsonyról)

                                            

Szilveszteri ebédre a többiek sült debrecenit és sült bécsi virslit ettek, magamnak tejfölös-virslis karfiollevest főztem. Tejfölös habart levest Bogikám miatt régen főztem, nagyon jól esett. 


A Szilveszteri vacsora hurka kolbász tepsis krumplival


Megint készítettünk két tál bólét, amiben volt barack, ananász és meggybefőtt, narancs és mandarin héj, összevágott narancs és mandarin, mazsola, kis méz,  szangria, vörösbor, rum, és pezsgő. Isteni volt! Persze az egyik tál még megvan, rájárhatunk még pár este :). 


Az új év reggelén nem reggeliztünk, csak Bogika. Ebédre malac karaj csontjából főztem finom csontlevest cérnametélttel, Második fogás lencsefőzelék volt, ill. sültkrumpli, mert Bogikám meg az Apja se akart lencsét enni :(. Mellé rozsdás malackarajt sütöttem Zepter módszerrel. Nagy sikere volt mindennek. Fotó csak az én lencsémről készült. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése