2024. március 27., szerda

Heti menü 02.26-tól 03.03-ig

 Hétfő: minden maradt vasárnapról, de ebédre csak  mikróban melegített "KFC-s csirkét" ettünk kenyérrel és ketchuppal

Ez a vasárnap ebéd után megmaradt "KFC-s csirke"
Ebből vacsorára még ettünk.

Kedd: csak húslevest ettünk ebédre, később a felforrósított krumplisütő olajban átsütöttem a maradék sültkrumplit, ami ugyanolyan friss és ropogós lett, mint előző nap. Vacsorára megint "KFC-s csirkét" ettünk, és még mindig imádtuk kenyérrel ketchuppal. Sajnáltuk, hogy elfogyott.  Csak a déli levesemet fotóztam le.


Szerda: csirkepörkölt szarvacska tésztával, csemege uborkával


Csütörtök: hideg ebéd volt, sajt vajas bucival (nem fotóztam)

Péntek: rakott tészta és paradicsomos szardíniás csípős tészta




Szombat: nem főztem, Legkisebbikem rendelt.

Vasárnap: megint nem főztem, mindenki azt evett, amit akart. Én garnélás smack levest és tükörtojást. Régen volt már ilyen, hogy nem főztem vasárnap, de sokszor éreztem, ha kiteszem a lelkem, akkor se felel meg mindenkinek amit csinálok. Ma nem tettem. És jól esett a semmittevés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése