2014. április 3., csütörtök

Zöldséges-gombás rizottó paradicsomsalátával


Ebben a rizottóban nincs se vaj, se bor, se sajt, úgyhogy biztos van aki szerint ez nem is rizottó, de nekünk így, ilyen egyszerűen is nagyon ízlett.
Hozzávalók: 1 fej hagyma felaprítva, 1 szál sárgarépa és petrezselyem gyökér tisztítás után nagyon vékonyra szeletelve, kevés olaj, 32 dkg Arborio rizs, 8 közepes csiperke gomba tisztítva, negyedelve, 1,5 dl hideg vízzel krémesre turmixolva, 1 fehér kanál ételízesítő, só, őrölt bors, forró víz, amennyit felvesz, nagy csokor apróra vágott petrezselyem és zellerzöld.
Az apróra vágott hagymát és zöldségeket kevés olajon megdinszteltem, majd hozzáadtam a rizst, azt is pirítottam egy kicsit, majd felöntöttem a sűrű nyers gombakrémmel. Ízesítettem vega-mix-szel, sóval, jó sok őrölt borssal, és hagytam kicsit párolódni a gombát is, majd kevés forró víz apránkénti hozzáadásával éppen puhára főztem a rizst. A végén belekevertem az apróra vágott friss zöldeket és paradicsomsalátával tálaltam a rizottót.
A saláta hozzávalói: 
8 db tojásparadicsom vékonyra szelve, citromlé, só, bors, szárított metélőhagyma
A szénhidrátos ebéd után 3 óra a várakozási idő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése