2014. április 5., szombat

Csülkös-kolbászos "rakott" tészta

Legkisebbikem ma szünetelteti a szétválasztó étrendet, valami nehezebbre vágyott. Úgy gondoltam Középsőmnek is megfelel ez az ebéd, amihez végül Apa is csatlakozott. 
A csülkös-kolbászos "rakott" tésztához a héten húsvéti előzetesként főzött füstölt csülök maradékát használtam fel. Késes robotgépben felaprítottam a csülköt, és pici olaj hozzáadásával pirítani kezdtem. Utána apróra (hosszában négybe, majd szeletekre) vágtam egy szál füstölt kolbászt és azt is hozzáadtam, tovább pirítottam vele, majd 1 nagy poharas 20 %-os tejfölt is belekevertem és azzal is összeforraltam.  Közben megfőztem egy zacskó (fél kg)  Durillo pennét, és hozzákevertem a csülkös-kolbászos-tejfölös keveréket. Jól elvegyítettem és egy vékonyan kiolajozott magas tepsibe öntöttem, tetejére még egy nagy poharas tejfölt simítottam, reszelt trappista sajttal megszórtam és 275 fokon, alsó-felső sütésen szép pirosra sütöttem. Mindenkinek nagyon "bejött" ez az ízes, szaftos tésztaétel :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése