2014. április 27., vasárnap

Csokis muffin, amit együtt sütöttünk az Unokákkal

A receptet Innen vettem. Csak kicsit változtattam rajta, mert nem volt itthon vaj, csak Flora margarin,  nagyon kicsik voltak a tojásaim, ezért hármat használtam fel,  étcsoki helyett kicsit több tejcsokit raktam bele.

Hozzávalók:

  • 15 dkg liszt
  • 2 tojás (3 pici "S"-es tojás)
  • 15 dkg vaj (15 dkg Flora margarin)
  • 15 dkg cukor (kristály)
  • 3 evőkanál barackíz
  • fél csomag sütőpor
  • 5 dkg keserű kakaópor
  • 5 dkg tört étcsokoládé (helyett 7,5 dkg tejcsoki - nyuszi)
A hozzávalókat késes robotgépbe raktam, pár perc alatt összeállt a massza. Előtte a Kicsik belerakták a papírkapszlikat a muffinsütőbe, aztán Tomika segített belekanalazni a tésztát a kapszlikba - elég sűrű volt a tészta, ezért kiskanállal segítettem a kanálból a kapszliba juttatni. Betettem a 170 fokra előmelegített  sütőbe, a két kis Drágám pedig ott guggolt a sütő ajtaja előtt, várták, hogy megemelkedjenek, megsüljenek a muffinok, és nagyon tetszett Nekik, ahogy ez megtörtént. (kb 20-25 perc). Amikor kivettem a muffinokat, gyorsan rácsra raktam párat, hogy mielőbb kihűljön, mert nagyon várták a kóstolást. Kettőt-kettőt azonnal megettek belőle és legnagyobb örömömre mindkettőjüknek nagyon ízlett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése