2017. április 27., csütörtök

Citromos muffin


Az elmúlt héten elég sok citromot vettünk, a betegség elmúltával azonban már nem fogy olyan mennyiségben a citromos tea. Hogy mégse menjen veszendőbe a rengeteg citrom, receptet kerestem a neten a felhasználására. Találtam is egy egyszerű, gyors muffin receptet, amit azon nyomban ki is kellett próbálnom. Nem csalódtam, mert tényleg pofon egyszerű és mennyei finom a végeredmény. A receptet ITT találtam, köszönet érte! És most csak a hozzávalók felsorolásának sorrendjén változtattam 😄.
Hozzávalók: 
10 dkg margarin, 2 csomag vaníliás cukor, 15 dkg cukor (kristály), 2 db M-es tojás, csipet só, 2 kisebb bio citrom sárga héja reszelve + az egyik leve, 20 dkg finom liszt, fél csomag sütőpor, 2 dl tej. 
Az anyagokat a felsorolás sorrendjében kikevertem, 12 formába osztottam és 175 fokra előmelegített sütőben, légkeverésen 20 perc alatt megsütöttem.
 
 
Ahogy langyosra hűlt, már meg is kóstoltam, istenien citromos, érdemes kipróbálni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése