2022. május 29., vasárnap

Heti menü 05.23-tól 05.29-ig

 Hétfő: előző napról leves; rántott cukkinikarikák sütőben sütve, kaporszósz, sültkrumpli, (sült kacsacomb és göngyölt karaj - aki kért)




Kedd: tárkonyos csirkeraguleves, sült csirke combok és szárnyak, hagymás krumpli




Szerda:  cukkinikrémleves, cukkinis-petrezselymes csípős  bukatíni



Vasárnap óta megint szívritmuszavarral küzdöttem, ezért szerdán már nem halasztottam tovább, elmentem a háziorvoshoz, aki megállapította, hogy pitvarfibrillációm van és azonnal az SBO-ra küldött, hogy véralvadásgátlót kapjak. Vérvétel, újabb ekg-k és egyéb vizsgálatok után (meg miután az egész klinikán nem találtak egy kardiológust, - sőt még egy véralvadásgátló injekciót is nehezen), este fél 11-kor saját felelősségemre  hazamehettem. Másnap kardiológián kezdtem, és végre meglett az ajánlás a véralvadásgátló szurimra, (így nem horror áron tudom megvenni) - egyelőre 3 hónapra, napi két hasszurira. Kész öröm az élet. De remélem még élek egy ideig, hogy elláthassam Apukámat,  gondoskodhassak a családomról, Bogikámról és láthassam felnőni Őt is, meg a 3 gyönyörű és okos fiú unokámat is

Csütörtök: A kardiológia után nem főztem, csak rántottát sütöttem hagymával, zöldpaprikával, néhány szelet házi csípős kolbásszal, Apukámnak  Öcsém vitt ebédet.

Péntek: Nagy bevásárlást tartottunk a Hungeritnél (több, mint 9 kg csirkeszárny közép, 6 kg két ízületes kacsaszárny, 2 kg kacsanyak és 1,5 kg csirkeláb), a délelőttöm a húsok fagyasztóba pakolásával telt, közben odatettem egy csirkelevest csirkeszárny közepekből és csirkelábból új zöldségekkel, meg a sütőbe toltam egy tepsi csirkeszárny közepet (36 db)  csak sóval ízesítve, köretnek sárga krumplit sütöttem. A nagy kapkodásban elfelejtettem fényképezni, pedig minden isteni volt.

Szombat: kacsapörkölt a kacsanyakak vastagabb végeiből és 6 db kacsaszárnyból, főtt krumplival, vagy szarvacska tésztával, csalamádéval


Vasárnap: kacsanyak leves csigatésztával, sült kacsaszárny tepsis krumpli-répa-hagyma körettel, minden rozmaringos-fokhagymás ízesítéssel, rántott sertéskaraj krumplipürével  utóbbit nem ettem, ezért nem is készült róla kép






2 megjegyzés:

  1. Nagyon vigyázzál magadra, mindig jön valami előbb a diétád most meg ez! Sok finomságot főztél a héten is váljon egészségetekre! Miért nem tablettára állítanak be?

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm kedves Éva, igyekszem vigyázni, de csak nem vagyok már mai csirke, úgy tűnik a korral jönnek elő a bajok. Úgy néz ki, a pajzsmirigy okozza a bajt, lehet meg kell műteni. Hogy miért nem tablettát kaptam fogalmam sincs. Ezt csak a doki tudja. De hidd el nem élvezem a napi két hasszurit :(

    VálaszTörlés