2022. augusztus 14., vasárnap

Heti menü 08.08-tól 08.14-ig

 Hétfő: a vasárnapi csirkepörkölt második élete, avagy csirkegulyás (a pörköltben főtt csirkemelleket kockáztam fel + némi pörkölt szafttal turbóztam az előzőleg megfőzött hamis gulyást - isteni lett), és rakott tészta (a pörköltben főtt farrészeket és combokat csontoztam ki és aprítottam fel hozzá, +  a pörkölt szaftja kellett még, illetve a megmaradt szarvacska tésztához főztem még egy fél csomaggal. A tésztát összekevertem a szafttal és tejföllel, a felét kiolajozott tepsibe simítottam, ráraktam a felaprított pörkölt húst, betakartam a tészta másik felével, a tetejére tejföl és reszelt sajt került, irány a sütő, amíg szép aranybarnára sült. Ez is isteni lett.)




Kedd: brassói sertéslapockából (én csak kevés husit ettem, inkább  krumplit és a husi szaftját puha kiflivel. Bogikám is hasonlóképp - de Ő csak 1 szem husit kóstolt - pedig az is isteni volt)


Szerda: csilis bab csirkemell csíkokkal, tésztával, vagy kenyérrel (vagy magában, ízlés szerint)


Csütörtök: kacsaleves, sült kacsa farhát, kacsazsíros törtkrumpli




Péntek: Rózsi mama féle krumplifőzelék, sajtos-baconös sült virsli


Szombat: Tojásos leves, fűszeres csirkeszárnyközép és tepsis krumpli, ill. sültkrumpli






Vasárnap: csirkeleves, rántott csirkemell, sajtbodag - vagy sajtos ropogós, ha a bodag túl pórias 😃, krumplipüré




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése