2022. augusztus 28., vasárnap

Heti menü 08.22-től 08.28-ig

 Hétfő: Minden maradt vasárnapról, leves, pecsenye, krumpli, gombapaprikás és tészta. De aki egyiket sem kért, annak egy kis krumplis tarhonyát főztem. Fényképezni elfelejtettem, mert rohantunk Apukámhoz.

Kedd: kolbászos lencseleves, kakaós (12 db), baracklekváros (5 db), és eperlekváros (6 db) kelt palacsinta




Szerda: kukoricakrémleves (3 cső friss, zsenge, "tejes" főzni való kukoricából, aminek a szemeit még nyersen levágtam a csövekről, és levével együtt fazékba raktam /45 dkg volt/,  felöntöttem 1,2 liter vízzel, ízesítettem fél fehér műanyag kanál sóval, forrás után 10 percig főztem, botmixerrel pürésítettem, szitán áttörtem, kávéscsészényi hideg vízben elkevert 2 teáskanál keményítővel behabartam és kb 1 dl 30 %-os tejszínnel selymesebbé tettem), pirított kenyérkocával tálaltam. A második fogás tepsis csirke szárnyközép és farrész alatta sült vegyes körettel (fűszerezett krumpli-répa-hagyma-paprika)



Csütörtök: harcsa hallé, rántott harcsa, petrezselymes krumpli leheletnyi fokhagymával. A harcsát Legnagyobbikom fogta a Tiszán. 



Péntek: bolognai spagetti


Szombat: Bogikánk 6. szülinapján brassói készült ebédre, de délelőtt sütöttünk még egy nagy adag sós-sajtos perecet a délutáni ünneplésre. Isten éltesse drága  Kicsikénket - aki már nem is olyan kicsi!





A tortát nem én sütöttem az idén, cukrászdából rendelték, de nagyon finom volt, Kinder bueno torta. 

Vasárnap: kacsaleves nyakból és szárnyból cérnametélttel, sült kacsaszárnyak (21 db) hagymás krumplival vagy krumplipürével. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése