2022. szeptember 18., vasárnap

Heti menü 09.12-től 09.18-ig

Hétfő: vasárnapról maradt cérnametéltes húsleves és húsos káposzta is, de Apukám miatt főztem egy kisebb adag paprikás krumplit icipici kolbásszal, nokedlivel és 1 pár felszeletelt Pick virslivel


Ebédre káposztát ettem, de vacsorára megkóstoltam a paprikás krumplit is. A nokedlitől kellemesen besűrűsödött, pont, ahogy drága Párom is szerette.

Ma volt a névnapom,  de ilyen pocsék napom már régen volt. Ideges és frusztrált voltam egész nap  :(

Kedd: babérleveles-tejfölös-tojásleves,  párizsi csirkemell, sültkrumpli



Szerda: vasárnapról maradt húsos-húsgombócos káposztát ebédeltünk Apukámmal közösen. Képet nem csináltam.

Csütörtök: Karfiolleves, currys csirke felsőcombfilé csíkok  rizzsel, vagy törtkrumplival (Apukám nem szereti a rizst).



Péntek: Kapros-fokhagymás cukkinikrémleves, magyaros carbonara sima füstölt szalonnával



Szombat: csirkeleves zsemlegombóccal, kacsapörkölt krumplival és/vagy tésztával



Vasárnap: Zellerkrémleves "ropogóssal", rántott harcsafilé (Legnagyobbikom fogása volt) és rántott csirkemellfilé petrezselymes krumplival, vagy krumplipürével


Rántott harcsafilé - hatalmas szeletek



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése