2017. július 16., vasárnap

2017. 28. heti menü

Ezeket ettük a héten:

Vasárnap este: 
Sárgabarackos muffin - az almás muffin receptje alapján, 16 db apróra vágott nagy szemű sárgabarackkal dúsítva, amit 3 evőkanál cukorral szórtam meg. A szegfűszeget és reszelt citromhéjat kihagytam, fahéjból is csak kb. fél kávéskanállal tettem bele. Nagyon finom lett, a 24 muffinból másnap reggelre csak 3 db maradt. 
 


Hétfő:
Nem főztem semmit, délelőtt megvettük a hozzávalókat a sárgabaracklekvárhoz, délután azt főztem meg. 

Kedd:
Fokhagymás-rozmaringos sültcsirke és tepsis újkrumpli 
- 6 db jókora újkrumplit alapos megmosás után tisztítás nélkül 4 vastag szeletre vágtam, a szeleteket csíkokra, sütőpapíros tepsiben fűszereztem, kicsit megolajoztam, összekevertem és kb. 1 óra alatt szép pirosra sütöttem 200 fokon és légkeverésen az ugyanolyan  fűszerezésű csirkedarabokkal együtt. 
Fűszerkeverék: kb. 2 fehér kanál sültcsirke fűszerkeverékem, 1 fehér kanál ételízesítő, 1 csomag fokhagymás só, fél-fél kávéskanál nagyon finomra őrölt rozmaringpor, őrölt bors és fűszerpaprika. 


Szerda:
Paradicsomos-kolbászos-csípős spagetti



Csütörtök:
Rakott krumpli - hagyományosan, sok 12 %-os tejföllel és kevés, egészen apróra vágott békéscsabai füstölt kolbásszal. Isteni volt, mind elfogyott :) .


Péntek: 
Tejfölös zöldbableves,

Kelt palacsinta - 3 féle töltelékkel, saját készítésű baracklekvárral, baracklekvárral-instant kakaóval, vagy csak intstant kakaóval
Én csak baracklekvárosat ettem, ezért azt fényképeztem le, olyan volt, mintha csak napsugárba haraptam volna, isteni :) :) :) !

Szombat:
Nem főztem, csak szalonnás-zöldpaprikás rántottát ettünk, de képet nem csináltam róla. 

Vasárnap:
Húsleves 4 db farrészes csirkecombból, gyorsfőző fedővel, külön főzött cérnametélttel.

Rántott csirkecombok krumplipürével, kovászos uborkával - a levesben előfőzött combokból sütőben sült a rántott hús



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése