2019. december 15., vasárnap

Diós csiga



Imádom a kelt tésztákat, így ma megint sütöttem. Most a kakaós csiga mellett diós csigát. A szokásos tésztát kétfelé osztottam, az olvasztott margarinos lekenés után az egyik felére kakaópor került, a másik felére 20 dkg darált dió, amibe belekevertem egy megmosott biocitrom finomra reszelt sárga héját és 2 csomag vaníliás cukrot. 


Ezután leszórtam porcukorral


és feltekertem a tésztákat


majd tepsire rakosgattam


és 180 fokra előmelegített, légkeverésre állított sütőben kb. 25 perc alatt készre sütöttem (felső kép).

Megint meglocsoltam forró cukros-vaníliás-tejszínes tejjel (1,75 dl tej, 0,75 dl 30 %-os tejszín, 2  teáskanál cukor, 1 csomag vaníliás cukor), amitől igazán szaftos lett, végül megpergettem kis porcukorral.



Nagyon finom volt langyosan is, de vacsorára egy bögre hideg tejjel igazi kényeztetés. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése