2022. október 2., vasárnap

Heti menü 09.26-tól 10.02-ig

 Hétfő: vasárnapról húsleves (ezt nem fotóztam), pulykás csípős szósz tésztával a maradékfelhasználás jegyében 

(2 sült pulyka szárnycomb és szárnyközép húsa apró kockára vágva, 1 fej apróra vágott, megdinsztelt hagymára és 3 gerezd aprított fokhagymára dobva, passzírozott paradicsommal felöntve, fűszerezve ételízesítővel vagy sóval, csípős paprikával, oregánóval, és készrefőzve).


Kedd: szalonnával és hagymával tűzdelt süllő vele sült vékonyra szelt fűszerezett krumplival, amire szintén hagyma és szalonna került, másik tepsin sült keszeg

aki a halat nem kéri annak borsos tokány csirkemellből, tört krumplival





Szerda: hurka-kolbász mustárral, ketchuppal és zsemlével, vagy sárgaborsó főzelék sült kolbásszal



Csütörtök: Karfiolleves cérnametélttel, sült csirkeszárnyközepek törtkrumplival, papagáj "torta"




Péntek: sárgaborsó krémleves (ezt nem fotóztam), és 4 tepsi töki pompos tejfölös-krémsajtos-trappista sajtos alapon
  • sonkás / csemege szalámis
  • csípős szalámis (a szalámit szétszedtem, mert nagyon csípős)-hagymás-paprikás
  • csemege szalámis-hagymás-paprikás
  • szalonnás-hagymás


Szombat:  Itt volt Párom Édesanyja és a Keresztlányom. Nagyon jól éreztük magunkat, jót beszélgettünk, Bogikánk Keresztlányommal pendült nagyon egy húron ☺. Nagyon sírt, mikor elmentek. Igyekeztem finomakat főzni, úgy láttam mindenki elégedett volt. Apukámnak ma Öcsém vitte el az ebédet, hogy mi Mamáékkal lehessünk.
Az ebéd: kacsanyakleves zabkocka tésztával, csirkepörkölt, sült kacsaszárnyak és fordított töltött csirke krumplipürével






Vasárnap: minden maradt előző napról, csak egy kis borsos-tejfölös gombát főztem farfalle tésztával


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése